۳۱۹ هزار داوطلب آزمون ارشد و ۱۱۳ هزار داوطلب کنکور دکتری کارت آزمون دریافت کردند

تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاکنون بیش از ۳۱۹ هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و ۱۱۳هزار نفر از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی ۱۴۰۳ کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کرده اند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه تاکید کرد که داوطلبان هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و درصورت نیاز برای رفع نقص کارت با توجه به مفاد اطلاعیه های دریافت کارت اقدام کنند.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

آزمون مقطع دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D»» سال ۱۴۰۳ هم بعدازظهر جمعه چهارم اسفند برگزار می شود که کارت داوطلبان این مقطع نیز روی پایگاه اطلاع سانی سازمان سنجش قرار گرفت.

برای شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد و دکتری همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، همچنین آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را هم دریافت و پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج روی کارت مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha