شرکت در انتخابات پیروی از راه شهیدان است

اسلامشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران با بیان اینکه شرکت در انتخابات پیروی از راه شهیدان است، گفت: یاد شهدا و ایثار آنان چراغ راه و مسیر ما برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش ایرنا، عباسعلی رضایی روز چهارشنبه در آیین تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بسیج ادارات اسلامشهر اظهار داشت: سرمایه داران اصلی انقلاب خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستند که با فداکاری و ایثار، پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستادند و حماسه ساختند.

وی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم آل الله و امنیت کشور با انتخابی هوشمندانه و آگاهانه در صراط مستقیم گام برداشتند، افزود: آنچه که امروز حرکت در مسیر شهداست و آنچه که در وصیت‌نامه آنها متبلور شده، حضور فعال و مشارکت بالا در انتخابات است و ما باید به تاسی و پیروی از راه شهیدان، در انتخابات ۱۱ اسفند حضور پرشور داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: اتفاقات و سختی‌هایی که جامعه امروز بشری تجربه می‌کند، زمینه‌ای است تا همگان برای تعجیل در فرج منجی تلاش کنند و پرداختن به یاد و خاطره شهدا و سیره آن‌ها می‌تواند بسترهای اجتماعی ظهور را فراهم کند.

بر اساس این گزارش حسین حبیبی فرماندار، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه و محسن حمیدی شهردار اسلامشهر و جمعی از فرمانده هان سپاه و مسئولان ادارات اجرایی از میهمانان آیین تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران بسیج ادارات شهرستان های استان تهران بودند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha