افزایش سرانه هتل پایتخت/ آغاز ساخت هتل برج میلاد از اوایل سال آینده

تهران بزرگ- ایرنا- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهرداری تهران از آغاز ساخت هتل برج میلاد از اوایل سال آینده خبر داد و گفت: این طرح با سرمایه گذاری خارجی ساخته می شود.

نوید خاصه باف روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های کشور، اظهار کرد:مطالعات طرح ساخت هتل در مجاورت شهربازی برج میلاد انجام شده و از اوایل سال آینده مراحل ساخت این هتل با اعتباری بالغ بر یکصد هزار میلیارد ریال آغاز می شود.

وی اضافه کرد: مراحل اداری صدور پروانه این هتل انجام شده و در تلاش هستیم این هتل را برای میزبانی از میهمانان داخلی و خارجی در رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری مجموعه برج میلاد آماده کنیم.

خاصه باف همچنین از ساخت یک هتل کوهستانی در منطقه فرحزاد و چهار هتل جنگلی در مناطق مختلف تهران خبرداد و گفت: یکی از مشکلات شهر تهران پایین بودن سرانه هتل بوده که تلاش داریم با ساخت این هتل ها این سرانه را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرداری تهران ادامه داد: یکی از این هتل ها در جوار مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس پیش بینی شده که مراحل مطالعاتی ساخت آن در حال انجام است و مراحل جانمایی سایر هتل های پایتخت نیز در دست بررسی است.

وی افزود: ساخت هتل دیدار در ضلغ غربی مجموعه عباس آباد نیز درحال بررسی و برنامه ریزی است و بزودی مراحل اجرایی این هتل نیز شروع می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha