بانوان می توانند در عرصه انتخابات نقش آفرین باشند

لارستان- ایرنا- معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان فارس گفت: زن در خانواده جایگاه رفیعی دارد و بانوان جامعه ما می توانند نقش آفرینی مهمی در عرصه انتخابات داشته باشند.

به گزارش ایرنا، احمد علمدار عصر چهارشنبه با حضور در جمع بانوان اعضای شعب بخش صحرای باغ، ضمن تشکر از مسئولیت‌پذیری آنان برای حضور در انتخابات، نقش‌آفرینی بانوان را در عرصه اجتماع و خانواده ضروری دانست و دعوت به مشارکت جامعه بانوان این بخش را خواستار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرماندار ویژه لارستان و جانشین ستاد انتخابات لارستان ادامه داد: راهبردهای رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیرامون سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بسیار حائز اهمیت است.

وی که در جلسه توجیهی نمایندگان بخشدار و اعضای هیات اجرایی انتخابات بخش صحرای باغ نیز حضور پیدا کرد، ضمن دعوت از اعضای هیات اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم، آرای مردم را حق‌الناس دانست و همگان را به لزوم رعایت بی طرفی و صیانت از آرای مردم فراخواند.

علمدار آرای مردم در آستانه این رویداد مهم و سرنوشت ساز را با اهمیت دانست و به بیان شرح وظایف ارکان مختلف انتخابات به ویژه نقش نمایندگان بخشدار و اعضای شعب پرداخت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha