۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85402178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مانور آمادگی اخذ رای در لارستان فارس برگزار شد

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85402178
مانور آمادگی اخذ رای در لارستان فارس برگزار شد

لارستان- ایرنا- مانور برگزاری انتخابات همزمان در ۱۰۶ شعبه اخذ رای در لارستان استان فارس با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، احمد علمدار معاون سیاسی فرماندار لارستان در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هدف تامین سلامت و امنیت انتخابات در این دوره، بر اساس تصمیمی که در ستاد انتخابات حوزه شهرستان لارستان گرفتیم برای افزایش اطلاعات اعضای شعب و نمایندگان فرماندار، یک آزمون الکترونیکی برای افزایش هرچه بیشتر اشراف و آگاهی آنها نسبت به قوانین برگزار شد.

علمدار ادامه داد: به علاوه مانوری که امروز به صورت همزمان در ۱۰۶ شعبه شهرستان برای آمادگی هرچه بیشتر اعضای شعب در روز اخذ رای انجام شد، با همین اهداف بود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: با توجه به اینکه شروع انتخابات راس ساعت ۸ صبح روز جمعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این مانور برگزار شد تا اقدامات مقدماتی شروع رای گیری از قبیل چیدمان شعب، انتخاب رئیس و نایب رئیس و آمادگی برای نوشتن صورتجلسه و تجمیع آرا برای آمادگی صد در صدی انجام شود و تاخیری در شروع نداشته باشیم.

علمدار اضافه کرد: آن چیزی که برای تمام مجریان انتخابات از جمله هیات نظارت و هیات بازرسی حائز اهمیت بود شروع انتخابات در راس ساعت مقرر بود.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر چهار راهبرد امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: از ۶ ماه قبل همه عوامل از جمله عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و قضایی سعی بر این داشتند برای افزایش مشارکت در سطح شهرستان اقدام کنند.

علمدار ادامه داد: در این زمینه چهار شعبه نسبت به دوره قبل اضافه کردیم و همچنین از ظرفیت معتمدین و متنفذین نیز استفاده شده و جلسات متعددی با قشر های مختلف از جمله ورزشی، اجتماعی، انجمن مردم نهاد و دیگر گروه های تاثیرگذار برای افزایش مشارکت برگزار شده است.

وی گفت: امیدوارم مردم عزیز برای استفاده از حق رای خود در روز ۱۱ اسفندماه حضور پرشوری پای صندوق های رای داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم فارس نیز برای انتخاب نمایندگان خود در ۱۸ حوزه انتخابیه و پنج نماینده خبرگان رهبری به پای صندوق‌های رای می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha