۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85394611
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فعالان رسانه عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات را نشان دهند

رشت - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نخستین رویداد رسانه ای جرس خبر داد و گفت: فعالان حوزه رسانه می توانند عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات را نشان دهند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی پارسا عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو از برگزاری نخستین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری - به همت کانون بسیج رسانه شهرستان رشت و رسانه استان خبرداد.

وی با تاکید بر این که حضور و مشارکت در انتخابات تولیدکننده قدرت است، افزود: یکی از مهمترین وظیفه رسانه ها، تببین ضرورت مشارکت حداکثری آحاد جامعه جهت حضور در انتخابات است.

سرهنگ پارسا هدف برگزاری رویداد جرس یا به عبارتی «جریان رسانه ای سراسری» را جریان سازی رسانه‌ای در امر مطالبه‌گری مردمی و حمایت از مدیران انقلابی کارآمد برای ایجاد همگرایی بیشتر در میان رسانه ها دانست و اظهار داشت: نخستین رویداد جرس در محورهای «از دیروز تا امروز؛ چهل و پنج سال حرکت ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت» و «انتخابات حداکثری؛ مهمترین مولفه تولید قدرت ایران» در قالب‌های خبری (یادداشت - گفتگو - گزارش - تیتر) و چند رسانه (عکس - نماهنگ - پادکست - اینفوگرافی - موشن گرافی) برگزار می‌شود.

وی با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد رسانه ای ۱۵ اسفند است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق سایت www.jarasmedia.ir بر اساس محورها و قالب های مورد نظر ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha