۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85394692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اشغالگران صهیونیست زیر رگبار گردان‌های «ابوعلی مصطفی» و «ناصر صلاح الدین»

تهران- ایرنا- رزمندگان گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین و نیز «ناصر صلاح الدین» ضربات سنگینی را به نیروها و خودروهای نظامی اشغالگران صهیونیست در خان یونس و مناطق شمال نوار غزه وارد کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، گردان های شهید ابوعلی مصطفی اعلام کرد که نیروهای این گردان پس از بازگشت از خط مقدم درگیری با اشغالگران در خان یونس، ۲ بمب ضد زره را در میان ۲ خودرو نظامی صهیونیست ها منفجر کردند که باعث انهدام آنها شد.

گردان های ابوعلی مصطفی همچنین اعلام کرد ۶ دستگاه ماشین جنگی اشغالگران را با راکت های آر پی جی هدف قرار دادند.

این نیروی مقاومت فلسطین اعلام کرد در عملیات مشترکی با تیپ های ناصر صلاح الدین، یک بمب را در زیر یک خودرو جنگی نظامیان اشغالگر منفجر کرده است که بر اثر آن، خودروی مذکور منهدم و شماری از سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

گردان های ناصر صلاح الدین نیز اعلام کردند در عملیاتی در شرق آرامگاه شرقی واقع در شمال نوار غزه، نیروها و خودروهای جنگی اشغالگران را با خمپاره ۱۲۰ میلیمتری هدف قرار داده اند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha