۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85394988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری پیشوا ۱۳ جایگاه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برپا کرد

پیشوا - ایرنا - شهردار پیشوا گفت: به منظور جلوگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در اماکن عمومی و ایراد ضرر و زیان به زیرساخت‌های شهری، این شهرداری ۱۳ جایگاه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برپا کرد.

سید جمال محمدی روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور تحقق عدالت تبلیغاتی و دسترسی نامزدهای انتخاباتی به اماکن عمومی و پرتردد شهر برای تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از نصب اقلام تبلیغاتی بر دیوارهای شهر به ویژه در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز، شهرداری پیشوا ۱۳ جایگاه برای تبلیغات نامزدها برپا کرد.

وی افزود: این جایگاه‌ها با ابعاد ۲۰ در ۴ متر از فضای لازم برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی برخوردار است و از طرفداران نامزدها درخواست می‌شود تا هنگام نصب پوستر، فضای مناسب برای سایر افراد نیز باقی بگذارند تا از نصب پوسترهای متعدد روی یکدیگر جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جایگاه‌های تبلیغاتی شهرداری پیشوا در میدان شهید اردستانی، میدان شهید چمران،میدان ۱۵ خرداد، میدان شهدای کهنک، میدان امام خمینی(ره)؛ ضلع جنوبی صحن مطهر امزاده جعفربن موسی الکاظم (ع)، خیابان دستجردی، شهرک خورشید هشتم و شهرک نقش جهان ایجاد شده است.

محمدی اضافه کرد: از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان درخواست می‌شود تا ضمن احترام به قوانین و رعایت حقوق شهروندی، از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوارها، مبلمان شهری، نصب بر روی درختان، تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی، تابلوهای راهنمایی شهری خودداری و فقط از جایگاه های تعیین شده برای تبلیغات استفاده کنند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha