۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85392878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ نقطه شهر قرچک برای تبلیغات نامزدهای انتخابات آماده شد

قرچک - ایرنا - شهردار قرچک گفت: به منظور ساماندهی وضعیت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، این شهرداری ۲۱ نقطه پرتردد شهر را برای نصب اقلام تبلیغاتی در نظر گرفته و آماده کرده است.

محسن خرمی شریف روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری قرچک همچون دوره‌های گذشته انتخابات و با هدف حفظ منظر و سیمای شهر و جلوگیری از مخدوش شدن دیوارها، امکانات و زیرساخت‌های شهری، اماکن پرتردد شهر را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شناسایی کرده است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و در نظر گرفتن اندازه قانونی پوسترهای تبلیغاتی، شهرداری قرچک در ۲۱ نقطه پرتردد شهر اقدام به نصب جایگاه‌های متحدالشکل تبلیغاتی کرده تا نامزدها و طرفداران آنان بتوانند اقلام تبلیغاتی خود را بر روی این جایگاه‌ها نصب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری انتظار دارد تا به منظور احترام به حقوق عامه مردم و جلوگیری از ضایع شدن حق شهروندان در استفاده از امکانات شهری، نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان پوسترها و اقلام انتخاباتی خود را فقط بر روی این جایگاه‌ها نصب و از چسباندن این اقلام بر روی دیوارهای شهر، مبلمان شهری، ایستگاه‌های اتوبوس جدا خودداری کنند.

خرمی شریف ادامه داد: جایگاه‌های تبلیغاتی انتخابات در میدان شهید ستاری مسجد جامع میدان امام خمینی (کلانتری) ترمینال زیباشهر، کارخانه پارس سرام، زیباشهر، کلانتری باقرآباد، داودآباد، بوستان ۱۵ خرداد میرزایی، میدان گل گندم شهرک طلائیه، میدان پوئینک، میدان خبرنگار زیباشهر، بوستان ولیعصر(عج) زیباشهر، میدان باب الحجوائج زیباشهر، مخابرات باقرآباد، میدان امامزاده بی بی زبیده ،چهارراه ولی آباد، میدان نون و قلم(میدان دادگاه)، ابتدای خیابان مارلیک، بلوار ۹ دی و شهرک آپادانا باقرآباد مستقر می‌شود.

وی گفت: با آغاز زمان رسمی تبلیغات از ساعت ۱۲ بامداد روز پنجشنبه سوم اسفند، کمیته امحا ستاد انتخابات با همکاری شهرداری نسبت به امحا آثار تبلیغاتی نصب شده در اماکن غیرمجاز اقدام می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

۶۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برای تصاحب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در این حوزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha