فرماندار تهران: ظرفیت‌های تبلیغاتی مناسب در سطح شهر فراهم است

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران گفت: با شروع رسمی فرایند تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌ها و مکان‌های مشخص شده‌ای جهت اطلاع رسانی و تبلیغات در نظر گرفته شده که نامزدها می‌توانند در حوزه انتخابیه خود از آن استفاده کنند.

احمد قیومی روز پنجشنبه در حاشیه همایش مجریان برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شهر تهران با هدف جلوگیری از آسیب به دیواره‌ها و اماکن عمومی، ایستگاه‌های مشخص شده‌ای در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر با بنرهای سفید رنگ در نظر گرفته شده که نامزدهای انتخابات می‌توانند از این ظرفیت مناسب برای تبلیغات خود استفاده کنند، البته این ایستگاه‌ها با ستادهای انتخاباتی منافاتی ندارند.

فرماندار تهران: ظرفیت‌های تبلیغاتی مناسب در سطح شهر فراهم است

وی افزود: فضاسازی شهری هم توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال انجام است و نصب صندوق‌های بزرگ رای به صورت نمادین در برخی میادین در نظر گرفته شده و مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های مترو با شعار همه باهم برای وطن و دعوت از مردم برای حضور باشکوه در عرصه انتخابات مزین شده‌اند.

فرماندار تهران ادامه داد: نامزدها علاوه بر استفاده از فضاهای حقیقی شهری، می‌توانند با پرداخت مبالغ مشخص شده‌ای از ظرفیت ۱۰ شبکه تلویزیونی ایجاد شده برای پایتخت نیز در راستای تبلیغات خود استفاده کنند.

قیومی تاکید کرد: آنها با تهیه فیلم‌های تبلیغاتی و گفت وگوهای خود آن را از رسانه ملی به اطلاع مخاطبان خود می‌رسانند که البته استقبال خوبی از سوی نامزدهای انتخابات در استان تهران از این ظرفیت رسانه‌ای صورت گرفته است.

فرماندار تهران: ظرفیت‌های تبلیغاتی مناسب در سطح شهر فراهم است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد رعایت اخلاق و آداب کلامی توسط نامزدهای انتخابات، یادآور شد: هیچ یک از نامزدها برای اثبات خود، نباید دیگری را تکفیر کرده و مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار دهد بلکه در فعالیت‌های تبلیغاتی خود باید قانون و اخلاق حسنه را رعایت کند.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: برگزاری انتخابات بسیار خوبی در حوزه انتخابیه تهران از نظر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی پیش بینی و سازماندهی شده و مانند سنوات گذشته به حضور پرشور مردم در این عرصه مهم‌ و سرنوشت ساز بسیار امیدوار هستیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قرار است روز جمعه ۱۱ اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شود؛ حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که براساس آخرین آمارها، سه هزار و ۵۴۵ نفر برای بدست آوردن این کرسی‌ها رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha