۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85395377
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گام بلند فوتوالی‌های خراسان‌شمالی؛ نایب قهرمانی در میان مدعیان

بجنورد- ایرنا- بازیکنان فوتوالی خراسان‌شمالی روز گذشته با کسب نشان ارزشمند نقره در رقابت‌های کشوری گام امیدبخشی را برای ورزش استان برداشتند و ثابت کردند این استان مسیر هدفمندی برای درخشش در این رشته ورزشی دنبال می کند.

به گزارش ایرنا، فوتوالی های خراسان شمالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به مدت سه روز مهمان اهوازی ها بودند، رقابت هایی که دستاورد آن برای این ورزشکاران نایب قهرمانی بود.

پنجمین دوره مسابقات فوتوالی ایران از یک اسفندماه با حضور هشت تیم برتر برگزار شد که در روز نخست این مسابقات و پس از برگزاری ۱۲ بازی، چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شدند.

تیم های گلستان و خوزستان از گروه اول و یزد و خراسان شمالی از گروه دوم موفق به صعود به مرحله نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها تیم های خوزستان و خراسان شمالی به دیدار نهایی راه یافتند و با وجود بازی جذاب مصطفی احمدی و رحمان یزدانی این تیم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب یزدی ها شد.

گام بلند فوتوالی‌های خراسان‌شمالی؛ نایب قهرمانی در میان مدعیان

انتخاب ورزشکار بجنوردی به عنوان بازیکن برتر فوتوالی

رییس هیات ورزش روستایی و عشایری خراسان شمالی در این باره می گوید: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم از استان های خوزستان، یزد، کرمان، بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، گلستان و خراسان شمالی از یک اسفندماه به مدت سه روز در زمین ساحلی پارک لاله اهواز برگزار شد.

مجید اسماعیل‌زاده افزود: در دیدار نهایی این رقابت‌ها خراسان شمالی با نتیجه ۲ بر یک در برابر نماینده یزد شکست خورد و نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

وی افزود: مصطفی احمدی و رحمان یزدانی اعضای تیم فوتوالی خراسان شمالی در این رقابت‌ها بودند که مصطفی احمدی بازیکن ارزنده بجنوردی با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین بازیکن این رقابت انتخاب شد.

فوتوالی ورزشی بین‌المللی است که قوانین آن مشابه والیبال بوده اما همانند فوتبال با پا بازی می‌شود، زمانی امتیاز بدست می‌آید که توپ در زمین حریف به زمین اصابت کند یا حریف مرتکب خطا شود.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی است و ۲۲۲ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha