داوطلبان از نصب آگهی تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی خودداری کنند

اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راه استان اردبیل به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها توصیه کرد از نصب آگهی‌های تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی جدا خودداری کنند.

سرهنگ وحید علیپور شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه با وجود تصریح قانونی مبنی بر عدم مخدوش سازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و هشدارهای ارائه شده، هواداران برخی از نامزدها اقدام به نصب آگهی‌های تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به حیاتی بودن تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای رانندگان عبوری از راه‌ها و لزوم آشکار ماندن تابلوها ، نصب آگهی تبلیغاتی بر روی تابلوها غیرقانونی و غیراخلاقی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

به گفته بهروز زلالی ، دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل، ۲۲۹ کاندیدا برای کسب هفت کرسی استان در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل همچنین از بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و به رانندگان توصیه کرد قبل از شروع سفر، شهروندان حتما از وضعیت راه ها مطلع شده و تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گفته سرهنگ علیپور ‌ راه‌های استان اردبیل با وجود بارندگی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha