۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85396625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: حضور مردم در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار کشور است

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، امنیت، اقتدار و صلابت کشور ارتقا و تضمین می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در نشست جهاد تبیین در سپاه شهرستان گناوه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال و به مناسبت‌های مختلف راهبردهای کلی و اصلی در خصوص انتخابات بیان کردند و اولین گزینه ایشان که برآن تاکید داشتند، بحث مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم پیشرو است.

وی افزود: باتوجه به اینکه انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام و کشور در جوامع بین المللی خواهد بود، حضور نیافتن مردم نه تنها مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه بیشتر و پیچیده‌تر خواهد شد.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: به فرموده رهبری، انتخابات مظهر جمهوری اسلامی است و اگر می‌بینم آمریکا با ما مخالفت می‌کند در اصل با انتخابات مخالف است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه دشمن با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف و با تمام توان در حال فعالیت است تا مردم را در پای صندوق‌های رای دلسرد کند، وظیفه ما به عنوان مسئول بسیار سنگین‌تر از بقیه است و هر مخاطبی داریم باید آنها را به حضور پررنگ در انتخابات یازدهم اسفند ترغیب و دعوت کنیم.

رکنی حسینی اظهار کرد: ما ضعف‌هایی داریم و اگر جهاد تبیین و بصیرت افزایی نکنیم، دشمن نقشه‌ها و برنامه‌های خود را پیش می‌برد که در این میان هرچه حضور ما پررنگ‌تر باشد، امنیت و اقتدار ما بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های مجازی و غیر مجازی، به ویژه در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، هیات‌های مذهبی، روحانیت و مداحان، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

امام جمعه گناوه با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز یگانه منجی عالم بشریت و روز سربازان گمنام از برگزار کنندگان این جلسه ارزشمند و موثر تقدیر و بیان کرد: ما باید وظیفه ای که در این مقطع حساس به عنوان مشعل داران جهاد تبیین داریم به نحو احسن انجام دهیم، تا بتوان امنیت و اقتدار ملت عزیزمان را به رخ دشمنان کشید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴ نفر از چهار حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه انتخابیه دشتستان، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفند همزمان با سراسر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha