وفایی: رکوردهای آسیا در حال جابجایی است/ با حمایت وزیر مشکلات دوچرخه‌سواری حل می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قهرمانی پیست در حال برگزاری است و شکسته شدن رکوردهای آسیا سطح کیفی این رقابت‌ها را نشان می‌دهد.

محمود وفایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال منتهی به المپیک برگزار می‌شود، تاکید کرد: همه تیم‌ها با شرایط و آمادگی بالایی در این رویداد حضور دارند و تیم‌هایی که به کسب سهمیه امیدوارند، تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: تیم‌های تایوان، قزاقستان، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، ژاپن، اندونزی و مالزی با تمام توان به این مسابقات آمده‌اند و به لحاظ تجهیزات و نفرات شرکت کننده فاصله چشمگیری با سایر تیم‌ها دارند. در همین مسابقات چند رکورد آسیا جابجا شد و این نشان از سطح بالای مسابقات دارد.


مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران هم با ترکیبی کیفی و در بخش بانوان با نگاه حمایتی به این مسابقات آمده است. در بخش آقایان در دو بخش نیمه استقامت و سرعت در جوانان و بزرگسالان رکاب می‌زنیم البته تا امروز مدالی کسب نشده اما در روزهای آینده به کسب نتایج قابل قبول امیدواریم.

وی در مورد بازدید وزیر ورزش پیش اعزام تیم ملی به مسابقات هند یادآور شد: این رشته تجهیزات محور است و قبل از اعزام وزیر ورزش و جوانان بازدیدی از مجموعه داشت و در جریان وضعیت روز قرار گرفت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همواره حامی ما بوده‌اند اما این یک واقعیت است که تجهیزات ما به سال۲۰۱۷ و قبل از آن باز می‌گردد اما سایر تیم‌ها بروز هستند. شخص عالی وزارت این قول را به ملی‌پوشان داد تا در چند مرحله این موضوع بر طرف شود که نوید بخش روزهای خوبی است چراکه فرصت داریم در مسابقات آتی نتایج بهتری را کسب کنیم.

وفایی گفت: ترکیب سنی ما نسبت به ادوار گذشته جوان است و تیمی کمتر از ۳۰ سال را در اختیار داریم که در صورت حمایت بیشتر می‌توان سال‌های آتی را با همین نفرات سپری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha