ساماندهی صنعت خودرو اولین سوالم از وزیر صنعت خواهد بود؛ با هیچ‌کس ائتلاف نمی‌کنم

زاهدان- ایرنا- یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات، گفت: اولین مطالبه‌ای که در مجلس پیگیری خواهم کرد ساماندهی صنعت خودرو از متولیان امر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، موسی اصغری حسامیه متولد۱۳۵۲ در زابل، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است، فرماندهی سپاه شهرستان‌های خاش و زاهدان، مدرس دانشگاه و فعال فرهنگی و اجتماعی در سوابق کاری وی است.

وی دارای چهار فرزند است و از نظر تفکر سیاسی نیز از ابتدا مستقل و به طیف‌هایی که به مبانی انقلاب اسلامی نزدیک بوده گرایش دارد.

سوال: طبق قانون نماینده باید در سطح ملی برای کشور قانون تصویب کند در این رابطه پیرامون برنامه‌های ملی خود به عنوان یک نماینده اگر منتخب شدید چه اقداماتی انجام خواهید داد؟

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان بیان کرد: یک نماینده به علت اینکه وظیفه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای این قانون را دارد باید در صحن علنی مجلس به سمت کمیسیون‌هایی که تخصص دارد گام بردارد و فعالیت مفید در راستای منافع مردم انجام دهد.

موسی اصغری حسامیه افزود: مسائل ملی، منطقه‌ای و استانی را باید در سطح کلان مجلس بررسی کرد و مبنای کار باید بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب و منافع مردم پیش رود.

ساماندهی صنعت خودرو اولین سوالم از وزیر صنعت خواهد بود؛ با هیچ‌کس ائتلاف نمی‌کنم

سوال: اگر در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم زاهدان انتخاب شدید برنامه حوزه انتخابیه شما چه خواهد بود؟

وی معضل و اولویت اصلی خود در صورت منتخب شدن به عنوان نماینده مردم زاهدان از سوی مردم را پیگیری مسائل حوزه اشتغال عنوان کرد و گفت: این کار ساده نیست؛ اما با برنامه‌ریزی شدنی است.

نامزد دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی زاهدان اظهار کرد: اشتغال سالم و پایدار برای جوانان باید در راس کار قرار گیرد.

بیکاری؛ ریشه معضلات اجتماعی

وی تاکید کرد: موافق محدود شدن سن بازنشستگی برای ورود افراد جویای کار به عرصه اشتغال هستم بویژه در سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان، چرا که رشد بالای نرخ جمعیت نیاز به متناسب سازی آن با ایجاد اشتغال‌های سالم در تمامی حوزه‌ها دارد.

اصغری حسامیه افزود: توجه به تقویت نهاد خانواده و ساخت تفرجگاه‌های کمی و کیفی از دیگر برنامه‌هایی است که در شهر زاهدان به عنوان یک نماینده پیگیری خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری ریشه همه معضلات اجتماعی است اگر این معضل را حتی به صورت نسبی حل کنیم بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

نامزد دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان بیان کرد: در موضوع حاشیه نشینی و فاقدان شناسنامه برنامه‌هایی در دست کار دارم؛ بنابراین تاکید من به عنوان یک نامزد انتخاباتی این است که با برنامه‌ریزی می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد؛ لازمه تحقق این اهداف کار برای رضای خدا و رضایتمندی مردم است.

ساماندهی صنعت خودرو اولین سوالم از وزیر صنعت خواهد بود؛ با هیچ‌کس ائتلاف نمی‌کنم

سوال: اولین وزیری که از فرصت سوال برای مطالبه از او استفاده خواهید کرد کدام وزیر است و چه سوالی از او می‌پرسید؟

وی افزود: اولین مطالبه‌ای که در مجلس پیگیری خواهم کرد ساماندهی صنعت خودرو از متولیان امر خواهد بود، در بخش کشاورزی و مسکن خوب عمل کرده‌ایم و اقدامات بی‌نظیری داشته‌ایم؛ اما در موضوع صنعت خودرو باید شفاف سازی صورت گیرد.

اصغری حسامیه تاکید کرد: عدالت محوری، عقلانیت، کار علمی، عقیده داشتن و عشق لازمه موفقیت و افزایش انگیزه در کار است.

وی اظهار کرد: به لحاظ تاریخی بیشتر از گذشته نیاز به حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در عرصه مهم سیاسی انتخابات داریم؛ چرا که تک تک آرای مردم مهم است و حضور موثر و گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند ماه جاری خنثی کننده توطئه و اهداف شوم دشمنان خواهد بود.

نامزد دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات، گفت: با هیچ‌کس ائتلاف نمی‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha