۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85396873
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری آیین ازدواج ۲۰۳ زوج جوان خوزستانی در آستانه نیمه شعبان

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲۰۳ زوج جوان مددجوی خوزستانی با کمک این نهاد حمایتی در آستانه نیمه شعبان و سالروز تولد امام عصر (عج) به خانه بخت رفتند.

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز شنبه در آیین ازدواج این تعداد زوج جوان خوزستانی در محل ورزشگاه تختی اهواز ، با اشاره به اینکه این مراسم با همکاری موسسه خیریه دارالاحسان آبشار مهربانی برگزار شد بیان کرد: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های راهبردی کمیته امداد است که در همین راستا تلاش می‌شود شرایط برای ازدواج زوج‌های نیازمند فراهم شود.

وی گفت: در همین راستا کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند، استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای ایجاد هم‌افزایی به منظور برگزاری مراسم ازدواج جوانان با اولویت مناطق کم برخوردار از جمله اقداماتی است که برای تشکیل خانواده از سوی این دستگاه انجام می‌شود.

شیبه تهیه و توزیع جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند را دیگر برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: برای تامین جهیزیه و آسان کردن شرایط ازدواج جوانان از خیران و نیکوکاران درخواست می شود در این مسیر به این نهاد حمایتی کمک کنند.

پیش از این مدیر کل کمیته امداد خوزستان از هدفگذاری این نهاد برای توزیع هفت هزار جهیزیه در بین زوج های نیازمند استان تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ۲۰۳ سری جهیزیه نیز به زوج‌های جوان اهدا شد.

پنج درصد جمعیت خوزستان معادل ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha