۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85397048
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سارقان با خودرو سرقتی دستگیر شدند

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85397048
سارقان با خودرو سرقتی دستگیر شدند

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو و محتویات خودرو در محدوده کهریزک خبرداد و افزود: متهمان تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف نموده است.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز شنبه افزود: در راستای مقابله با سرقت خودرو و محتویات خودرو در چهارم اسفند ماه سال جاری، ماموران کلانتری کهریزک طی گشت زنی های هدفمند و پوشش دهی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو را در حال تردد در یکی از خیابان ها مشاهده و به آن مشکوک می شوند که پس از استعلام اعلام می شود خودرو سرقتی می باشد و عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

سرهنگ طرهانی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و شلیک چند گلوله خودرو متوقف، هر ۲ سارق دستگیر و به کلانتری منتقل می شوند که مشخص شد؛ سارقان با یک دستگاه خودرو سرقتی به صحنه های وقوع جرم آمده و پس از باز کردن و تخریب قفل درب خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل وسیله نقلیه و سرقت از اماکن خصوصی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهمان مقادیری لوازم مسروقه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خودر را آغاز کردند سارقان جز سارقان حرفه ای و دارای سابقه سرقت متعدد می باشد که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به پنج فقره سرقت خودرو، محتویات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف نموده اند.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون جمعیت در جنوب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha