۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85276671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق و دستگیری سارق مسلح خودرو در ری

شهر ری - ایرنا -کشف تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، خودرو سرقتی درحسن آباد ، ۳۰ قلم اموال غیر و دستگیری سارق حرفه ای مسلحانه خودرو از مهمترین اقدامات پلیس شهرستان ری است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری روز سه شنبه از کشف تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق توسط پلیس ری

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" بیان داشت: تیم اطلاعات کلانتری ۱۷۸ شمس آباد این فرماندهی در هفته اخیر با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در محدوده "شمس آباد"، مطلع و شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل کلانتری ۱۷۸ قرار دادند.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق و دستگیری سارق مسلح خودرو در ری

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران کلانتری شمس آباد موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق شدند. این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: روز گذشته پس از هماهنگی های قضائی تیمی از عوامل عملیات کلانتری ۱۷۸ عملیات خود را اجرایی کرده و با حضور در محل و در بررسی های بیشتر از این مکان تعداد یک دستگاه لیزر مخصوص پزشکی به همراه متعلقات آن به صورت قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و توقیف نمودند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه می شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره یکی از اولویت های پلس به شمار می رود.

زندان، ایستگاه پایانی سارق مسلحانه خودرو

سرهنگ "سیدرضا عمادالدین" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای مسلحانه خودرو و کشف خودرو مسروقه در حسن آباد، خبر داد.

سرهنگ "سیدرضا عمادالدین" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله با سرقت خودرو و محتویات خودرو در هشتم آبان ماه سال جاری، ماموران کلانتری حسن آباد طی گشت زنی های هدفمند و پوشش دهی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو ساینا را در حال تردد در یکی از خیابان های حسن آباد مشاهده و به آن مشکوک می شوند که پس از استعلام اعلام می شود خودرو سرقتی می باشد که عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و سارق نیز دستگیر و به کلانتری انتقال یافت و در بررسی های اولیه مشخص شد متهم خودرو را در یکی از شهرستان های همجوار با تهدید به سرقت برده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند ومتهم سابقه دار به ۳ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ری در خاتمه بیان کرد: متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار مقام قضائی قرار دارد.

مالخر اموال مسروقه در دام پلیس

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه ای در محدوده "شهرری" و کشف بیش از ۳۰ قلم اموال مسروقه توسط ماموران کلانتری آن محل،خبر داد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق و دستگیری سارق مسلح خودرو در ری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: مورخ هفتم آبان ماه امسال تیم عملیات کلانتری ۱۳۱شهرری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی به دست آوردند مالخری در محدوده "شهرری" اقدام به خرید اموال مسروقه می نماید.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم ، مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و ماموران دریافتند افراد مشکوکی به این محل در تردد هستند. فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی روز گذشته طی یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازدید از این محل تعداد ۱۳ دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۵ عدد سنگ فرز، ۶ عدد ضبط خودرو، ۴ جفت باند و ۳ عدد دینام کولر مسروقه کشف شد.

سرهنگ طرهانی بیان کرد متهم ۴۷ ساله در اعترافات خود به مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد که پس ازاخذ شکایت و تکمیل پرونده متهم به دادسرا اعزام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha