کامیاران و جوانرود قهرمان مسابقات فوتبال جام شهدای هوانیروز کرمانشاه شدند + فیلم

کرمانشاه - ایرنا - تیم های فوتبال فرهنگیان جوانرود و شاهد کامیاران به مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت های فوتبال رده های سنی ۱۳ و ۱۴ سال نخستین دوره یادواره شهدای هوانیروز کرمانشاه دست یافتند.

به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات فوتبال "یادواره شهدای هوانیروز کرمانشاه" به همت باشگاه آریا و پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه طی ۲ روز در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار شد.

در این رقابت ها که در ۲ رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال برگزار شد تیم های فوتبال آکادمی فوتبال بیژن ذوالفقار نسب سنندج، علم و ادب همدان، فرهنگیان جوانرود و خانه جوان همدان، آریا کرمانشاه و شاهو کامیاران حضور داشتند.

اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با نیمه شعبان با حضور امیر "رحیم عینی" فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه و با برگزاری رقابت نهایی و رده بندی هر دو رده سنی برگزار شد.

در رقابت رده سنی ۱۳ سال تیم های فرهنگیان جوانرود، خانه جوان همدان و آریا کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی ۱۴ سال نیز تیم های شاهو کرمانشاه، آریا کرمانشاه و خانه جوان همدان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در اختتامیه این دوره از مسابقات فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه کاپ قهرمانی و احکام بازیکنان را به تیم‌های اول تا سوم هر رده سنی اهدا کرد.

همچنین آکار محمودی یکتا در رده سنی ۱۳ سال و پویان عباسی در رده سنی ۱۴ سال به عنوان بهترین بازیکنان این دوره از رقابت ها انتخاب و به آنها نیز جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha