نماینده کرمانشاه حریفان خود را در مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان کشور شناخت

کرمانشاه - ایرنا - با برگزاری قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور، نماینده کرمانشاه حریفان خود را برای راهیابی به رقابت های لیگ برتر جوانان کشور در فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ شناخت.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور به صورت وبینار در روابط عمومی سازمان لیگ با حضور رضا عبدی مدیر مسابقات فوتبال پایه، بهنام محمودزاده و حمید الیاسی برگزار شد.

بر این اساس مقرر شد تیم های مدرسه عالی حرفه ای بابک، عقاب مهر تبریز، آوای میناب حدید، استقلال خوزستان، شاهین باغملک، پدیده غرب کرمانشاه در یک گروه ۶ تیمی و به صورت یک دوره ای مسابقات این مرحله را برگزار کنند که میزبان این مسابقات بزودی اعلام خواهد شد.

تیم پدیده غرب کرمانشاه توانست در پایان رقابت های لیگ دسته اول کشور به همراه شاهین باغملک خوزستان جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کند و تیم بعثت دیگر نماینده کرمانشاه در رده سوم ایستاد.

بر اساس برنامه ارایه شده از سوی فدراسیون فوتبال و در هفته اول مرحله نهایی این رقابت ها، پدیده غرب کرمانشاه باید برابر عقاب مهر تبریز به میدان برود.

تیم های اول و دوم گروه به لیگ برتر جوانان کشور صعود خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha