۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85398315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی: سپیدان در صدر بارندگی  اخیر فارس ایستاد+ فیلم

شیراز-ایرنا-  مدیر کل هواشناسی فارس اعلام کرد:‌ براساس آمار تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز( دوشنبه)‌ شهرستان سپیدان از توابع استان فارس با ۵۷ و نیم میلی متر در صدر بارندگی اخیر قرار گرفت و در شیراز هم ۳۱ و نیم میلی متر باران بارید.

مسعود حقیقت، دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ از ۴۳ ایستگاه هواشناسی فارس ۳۲ ایستگاه باران به ثبت رسیده که پس از سپیدان که صدرنشین شد،‌ کازرون با ۳۴ و یک دهم میلی متر،‌ خشت با ۳۴،‌ نورآباد ممسنی با ۳۲ و سه دهم،‌شیراز با ۳۱ و نیم و تخت جمشید هم با ۳۰ و یک دهم میلی متر در رتبه های بعدی جای دارند و در سایر ایستگاه ها از ۲۹ تا حدود یک میلی متر باران به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: میانگین بارش باران اخیر درفارس ۱۲ و ۲ دهم میلی متر گزارش شده است و میانگین باران سال زراعی هم در استان ۸۴ و ۹ دهم میلی متر بوده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر هواشناسی فارس پنجم اسفند ماه در اطلاعیه سطح نارنجی خود نسبت به ‌فعالیت سامانه بارشی با هشدار سطح نارنجی با پیش بینی بارش است که در همه مناطق استان و شیراز از بعداز ظهر شنبه پنجم اسفند ماه آغاز می شود تا دوشنبه هفتم همین ماه هشدار داده بود.

هواشناسی: سپیدان در صدر بارندگی  اخیر فارس ایستاد+ فیلم
جدول میزان بارندگی اخیر فارس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha