کازرون با ۸۵ میلی متر صدرنشین  بارندگی ۲۴ ساعت گذشته فارس  + فیلم
آرشیوی

شیراز-ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: براساس آمار در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کازرون  از توابع استان فارس با ۸۵ و هفت  دهم  میلی متر صدرنشین بارندگی پاییزی فارس شد و در شیراز  هم  ۱۹ و ۶  دهم  میلی متر باران ثبت شده است.

مدیر کل هواشناسی استان فارس روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: بارندگی اخیر در ۲۸ ایستگاه به ثبت رسیده که پس از کازرون که صدرنشین است،‌ ‌فیروز آباد با ۵۵ و چهار دهم، سپیدان با ۴۲ و پنج دهم ، فراشبند با ۴۰ و ۹ دهم، نور آباد ممسنی با ۳۲ و یک دهم،‌ قیر و کازرین با ۳۰ و هفت دهم میلی متر در رتبه های بعدی قرار دارند.

فیلم بارندگی در کازرون

مسعود حقیقت ادامه داد: همچنین در سایر ایستگاه ها از ۱۹ تا یک میلی متر باران گزارش شده است و در درود زن هم ۱۳ و ۶ دهم میلی متر باران باریده است.

کازرون بیشترین میزان بارندگی در سال زارعی

‌ حقیقت ادامه داد:‌ شهرستان کازرون با ۱۱۰ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در سال زارعی( مهرماه تا اریبهشت سال بعد)‌ داشته است و پس از آن هم فیروزآباد با ۸۹ و ۶ دهم،‌ سپیدان با ۷۳،‌ فراشبند با ۷۲ و ۶ دهم و نور آباد ممسنی هم با ۵۱ و چهار دهم میلی متر در جایگاه بعدی قرار دارند و میزان بارندگی سال زارعی در درود زن هم ۳۶ و ۶ دهم میلی متر به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا پیشتر اداره کل هواشناسی فارس ۲۷ آبان در اطلاعیه سطح نارنجی نسب به بارش باران، برف در مناطق سرد سیر، ‌رعد و برق همراه با وزش باد همه مناطق استان به ویِژه شیراز و نیمه غربی استان در روز های ۲۹ و ۳۰ آبانماه هشدار داده است.

کازرون با ۸۵ میلی متر صدرنشین  بارندگی ۲۴ ساعت گذشته فارس  + فیلم
جدول میزان بارندگی در استان فارس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha