احمد صفری: تحریم انتخابات باعث تشدید مشکلات اقتصادی می‌شود/ اولویتم سامانه سردسیری است

کرمانشاه - ایرنا - «احمد صفری» داوطلب حوزه انتخابیه کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که ایده و برنامه‌های مختلفی برای جوانان و کارمندان دارد با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای گفت: تحریم انتخابات و حضور نیافتن مردم در این رویداد سیاسی باعث تشدید تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی می‌شود.

«احمد صفری» با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه اظهار کرد که مشارکت در پای صندوق رای باعث تشکیل مجلسی قوی، توانمند و آشنا به دردهای مردم می‌شود و در نقطه مقابل تحریم انتخابات تشدید مشکلات اقتصادی از جمله گرانی، تورم و تنگنای معیشتی را به دنبال دارد.

وی با انتقاد از مجلس کنونی گفت: نمایندگانی به مجلس یازدهم راه یافتند که تخصص و تجربه کاری نداشتند و این مجلس با ۲ قوه دیگر یکدست بود و زمانی که هر سه قوه با هم یکدست باشند خروجی آنچنانی برای مردم ندارد.

به اعتقاد این کاندیدای مجلس شورای اسلامی؛ در مجلس یازدهم چون همه موافق بودند و مخالفی وجود نداشت خروجی آن به نفع ملت نشد و از این رو مردم باید با نگاهی به مجلس کنونی افراد توانمندی را روانه خانه ملت کنند تا صدای آنها باشند و مطالبات و دغدغه های آنها را به گوش مقامات و تصمیم گیران برسانند.

وی از مردم خواست افراد دارای سوابق کاری، با تجربه، پاکدست، صادق و از جنس خودشان را انتخاب کنند.

رفع بیکاری باید اولویت اول نمایندگان کرمانشاه در مجلس دوازدهم باشد

احمد صفری در ادامه سخنانش به مسائل و مشکلات کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه کرمانشاه در زمینه بیکاری در رده های اول کشور است و هر فردی به عنوان نماینده مردم این حوزه به مجلس برود باید اولویت اولش تلاش برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان باشد.

وی اصلاح فرهنگ کار در کرمانشاه را از دیگر نیازهای اصلی دانست و افزود: نگاه نسل جوان به کار نیز باید تغییر پیدا کند و به دنبال کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی باشیم و شغل را تنها در پشت میزنشینی و کار اداری خلاصه نکنیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های کرمانشاه در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری و مرز را مورد تاکید قرار داد و افزود: کرمانشاه اکنون یکی از مقاصد گردشگری کشور است که این بخش باید بیشتر تقویت و حمایت شود.

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در ادارات و سازمان های دولتی از دیگر مواردی بود که صفری به اهمیت آن اشاره کرد و گفت: در مجلس باید به دنبال اصلاح قوانین بازنشستگان از جمله حق مناطق جنگی برای این قشر باشیم که متاسفانه از دستور کار برنامه هفتم توسعه خارج شده است.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه که سابقه وکالت ملت را دارد به تلاش خود و اعضای مجمع نمایندگان مجلس دهم برای اجرای حق مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: در مجلس دوازدهم هم این موضوع باید به عنوان اولویت مطرح و تصویب شود.

اولویتم اجرای سامانه سردسیری است

صفری در ادامه سخنانش پیگیری اجرای سامانه سردسیری را یکی از اولویت های خود در صورت ورود به مجلس دوازدهم دانست و گفت: این موضوع را در زمان حضورم در مجلس دهم طی مکاتبه با وزیر وقت نیرو در تاریخ ۱۹ شهریورماه سال ۹۶ پیگیری کردم اما متاسفانه زمان نمایندگی به پایان رسید و متاسفانه بعد از آن دوره دیگر این موضوع پیگیری نشد.

وی توضیح داد که در قالب اجرای سامانه سردسیری آب سد داریان در شهرستان پاوه به مناطق روانسر، کوزران، ماهیدشت و بخش هایی از سرفیروزآباد منتقل می شود و می‌تواند منشا تحولاتی در حوزه کشاورزی و اشتغالزایی شود.

به گفته او با اجرای این سامانه حدود ۸۵۰ هزار هکتار از زمین‌های دیم این مناطق به آبی تبدیل می شود و کشاورزی منطقه رونق می‌گیرد.

صفری دیگر برنامه خود را استقرار اداره کل راه آهن در کرمانشاه دانست و گفت: براساس چارت سازمانی با تشکیل این اداره کل ۱۵۰ نفر مشغول به کار می شوند که برای ایجاد اشتغال ظرفیت بسیار خوبی است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به تصویب بندر خشک در دوره دهم مجلس اشاره کرد و گفت: بنده در آن زمان نماینده مجمع نمایندگان استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه بودم و توانستیم بندر خشک را تصویب کنیم اما پس از پایان دوران نمایندگی ما این موضوع پیگیری نشد و در مجلس آینده می توان آن را اجرایی کرد تا با اجرای این بندر برای هزار و ۵۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شود.

پیگیر جذب اعتبارات کلان برای کرمانشاه خواهم بود

وی کرمانشاه را استانی چهار فصل و مناسب برای توسعه کشاورزی دانست و گفت: باید با برنامه در این بخش کار کرد و زمینه ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش درآمد مردم را فراهم کرد.

صفری با بیان اینکه کرمانشاه برای رسیدن به شاخص های توسعه نیازمند اعتبارات کلان ملی و استانی است، گفت: اعتبارات کرمانشاه اکنون کفاف رساندن استان به توسعه را ندارد و این رو باید برنامه های توسعه ای برای استان تعریف شود و به تناسب آن اعتباراتی جذب و سرمایه گذاری شود تا شاهد ارتقای شاخص های توسعه ای منطقه باشیم.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه در معرفی خود نیز گفت: فرزند شهید شاهین صفری هستم و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دارم و در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم کرمانشاه بودم.

بخشدار کوزران، مشاور معاون رییس جمهور در امور ایثارگران، مشاور استانداران کرمانشاه و تهران و مشاور پارلمانی معاون وزیر نفت از دیگر تجارب مدیریتی احمد صفری است که به آن اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha