به گزارش ایرنا، چند دلیل را می توان برای این وضعیت متصور شد که مهم ترین آنها کم هزینه بودن این دست تبلیغات و همینطور سهل الوصول تر بودن این فضا هم از نظر زمانی و هم از نظر مکانی برای مردم و البته برای تبلیغ کنندگان است.
مشاهدات و رصد فضای مجازی نشان می دهد برای هر نامزد مطرح در شهرستان ملارد که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی رسند چندین کانال و گروه تشکیل شده و بی وقفه مشغول به فعالیت هستند.
نکته جالب و قابل تعمق در بررسی مطالب منتشر شده در این کانال ها و گروهها این است که کمتر برنامه ها و دیدگاههای نامزدها به اشتراک گذاشته می شود و فقط انبوهی از استیکرها و شعارهای تبلیغاتی رد و بدل می شود که به نظر میرسد برای شخصی که بخواهد از این طریق به شناخت نامزد اصلح برسد کمک چندانی نخواهد کرد.
در سطح شهرها و روستاها هم برای تبلیغات فعلا به نصب بنر در مقابل ستادها و پوستر بر روی درخت ها و تیربرق و جداول و غیره بسنده شده و محتمل است هجمه تبلیغاتی و دراختیار گرفتن چهره بصری شهر را برای روزها و شب های آخر هفته کنار گذاشته اند.
نیمه شعبان فرصت مناسبی بود که نامزدها در کنار مابقی جلسات و نشست های انتخاباتی که برگزار می گردد در این جشن ها هم حتی به اندازه چند دقیقه شرکت کرده و با تکان دادن دست، در صورت امکان به آغوش گرفتن افراد، میزان صمیمیت و ارادت خود به همگان را به نمایش بگذارند.
شاید بتوان گفت اصلی ترین نوع حمایت از یک نامزد انتخاباتی زمانی است که پوستر آن شخص از طریق کسبه و اصناف بر روی شیشه واحدهای صنفی نصب می گردید که گویا هنوز این طیف موثر در سطح شهرها و روستاها ، انتخاب شان نهایی نشده و به شخص معینی نرسیده اند تا این ظرفیت تبلیغاتی هم به کار گرفته شود.
سرپرست فرمانداری ملارد در جلسه شورای اداری هفته گذشته از همه دستگاهها و نهادهای دولتی خواست تا در تبلیغات محیطی برای انتخابات فعال باشند.
شهرستان ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران به همراه شهرستانهای شهریار و قدس یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در این روزها ۱۱۰ نفر برای تصاحب آن مشغول تبلیغات و رقابت هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
نظر شما