برگزاری اجتماع بزرگ نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در برج میلاد

تهران بزرگ - ایرنا - نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار و جمعی از مسوولان ستاد انتخابات این استان امروز /سه‌شنبه/ در برج میلاد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع علاوه بر شمار زیادی از سه هزار و ۵۱۶ نامزد این حوزه انتخابیه، عباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی نیز حضور دارند.

داوطلبان پنج حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در این اجتماع شرکت دارند.

هر نامزد در هر ۵۰ شعبه می‌تواند یک نماینده داشته باشد

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران شب گذشته از انصراف ۲۳۰ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خبر داده و گفته بود اکنون سه هزار و ۳۸۷ نفر در این عرصه باقی مانده‌اند.

برگزاری اجتماع بزرگ نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در برج میلاد

حامد شایان در این اجتماع نیز گفت: ۲ سالی است که برای انتخابات روز جمعه تلاش می‌کنیم؛ ساز و کاری تعریف کردیم که رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت به بهترین شکل رقم بخورد و تا انتخابات تمام نشود و عزیزان وارد مجلس نشوند کار ما تمام نشده است.

وی افزود: ما تمام تلاش را می‌کنیم تا از آرای مردم صیانت کنیم و تحقق قانون هدف ما در حوزه اجرا است تا بهترین اتفاق رقم بخورد.

شایان اضافه کرد: به ازای هر ۵۰ صندوقاخذ رای، داوطلبان می‌توانند یک نماینده در شعب داشته باشد.

به گفته وی، پنج هزار شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه برای جمع آوری آرای مردم در روز جمعه پیش بینی شده و تدابیر خوبی نیز در این ارتباط اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha