نامزد انتخاباتی : مجلس می تواند وضع موجود را مطلوبتر کند +فیلم

شهرری - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام کرد: جایگاه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین را بر عهده مجلس می دانم اما یک کارکرد مهمی را برای مجلس قائل هستم که مجلس توانایی دارد وضع موجود را مطلوبتر کند بدون اینکه بخواهد به جامعه خسارتی وارد شود.

فاطمه برادران نامزد دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هدف من از شرکت در انتخابات این هست که فارغ از اینکه انتخاب بشوم یا نشوم بتوانم وسیله ای باشم ازطرف مردمی که نمی توانند مشکلات و مسائلشان را مطرح کنند، به این طریق صدای مردم باشم و بتوانم در خواستهای آنها را مطرح نمایم.

وی افزود: در سطح اجتماعی جامعه به آن سمت نرود که بخواهد متلاشی بشود و مسئولین از مسائل و مشکلاتش آگاهی نداشته باشند بنابراین اینکه نمایندگان مجلس از بطن مردم و در داخل مردم باشند این مسئله مهمی است ، برای اینکه جامعه در عین نظم و ثبات انسجامش حفظ و در عین حال تغییر رخ بدهد بدون اینکه جامعه بخواهد در تضاد با نظم قرار بگیرد.

این داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خاطرنشان کرد: به نظر من برای اینکه یک نماینده بتواند فریاد مردم باشد و مردم به حقوق شهروندی خودشان دست پیدا کنند باید درک درستی از جامعه اش داشته باشد وقتی که نماینده های ما توسط احزاب و یا ائتلاف ها می آیند و نماینده مجلس و حافظ منافع این گروه ها می شوند دیگر درکی از مشکلات جامعه ندارند به خاطر اینکه اصلا با مشکلی مواجه نمی شوند.

برادران که از خانواده بزرگ شاهد و همسر شهید بزرگواری هستند تاکید کرد: نباید کاری کنیم گروهی از جامعه که الان در واقع طبقه متوسط است از بین برود و یک گروهی از جامعه که دسترسی دارند به منابع کشور بتوانند بدون مشکل زندگی کنند و در اصل سرمایه ملی و منابع را در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کرده و به نفع کشورهای دیگر از آن بهره می برند.

وی افزود: من به واسطه رشته تخصصی ام که پژوهشگری علوم اجتماعی است و تقریبا فن های پژوهشگری را در تمام حوزه های اجتماعی سیاسی فرهنگی اقتصادی می توانم مورد بررسی قرار بدهم می توانم برای کمیسیون های پژوهشی مجلس کمک باشم.

شایان ذکر است فاطمه برادران نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی متاهل و دارای چهار فرزند تحصیلات کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته پژوهشگر علوم اجتماعی تحصیل و کارشناسی از دانشگاه علامه دریافت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha