فیلم|نامزد نمایندگی مجلس از حوزه پاکدشت: محله محوری اولویت برنامه‌های من است

پاکدشت - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت اعلام کرد: محله محوری از اولویت های کاری و برنامه های جدی ما است که براین اساس با کمک مردم و معتمدان مشکلات محلات را احصا و پیگیری خواهیم کرد.

محمد نجفی نامزد دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اصلی ترین برنامه ما کار برای مردم با مشارکت مردم است که این کار را در سه لایه انجام می دهیم.

وی افزود: از آنجاکه وظیفه نماینده نظارت و پیگیری و از طرفی قانونگذاری است، مسائل و مشکلات را از مسئولان ذیربط پیگیری و نظارت می کنیم که یک کار نظام مند در محلات است، قطعا عمده مشکلات در حوزه شهرداری، خدماتی و زیربنایی، اسناد و دیگر موضوعات است که در دستور کار قرار می گیرد.

نجفی ادامه داد: نظارت بر عملکرد ادارات با کمک مردم از دیگر اولویت ها است که افراد متعهد که این توانایی را دارند، بر ساختار و عملکرد ادارات نظارت می کنند.

این داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه پاکدشت خاطرنشان کرد: سومین نکته استفاده از متخصصان، نخبگان و جوانان فعال است که این افراد در حوزه طرح و برنامه ها در مجلس و قانون گذاری می توانند به ما کمک کنند و از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد که این مهم زمینه ایجاد فضایی با حضور مردم و مشارکت آنان فراهم و فضای مطالبه گری نیز تقویت می شود.

وی تاکید کرد: نگاه ما کار برای کف و ولی نعمتان جامعه است که انشاالله با این مدل کار را پیگیری می کنیم.

به گفته نجفی راههای دسترسی شامل کمربندی شهری و شهرستانی از مطالبات و مشکلات مردم این حوزه انتخابیه است که برنامه داریم معضل ترافیک را از نظر فیزیکی و نرم افزاری در هر ۲ دلایه بررسی و پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.

این داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم مبارزه با فساد را از دیگر اولویت هایش دانست و گفت: این مهم را در همه حوزه ها همچون قانون گذاری و اصلاح ساختارها پیگیری می کنیم و آنجایی که نیازبه ایستادگی دارد، محکم در این حوزه خواهیم ایستاد.

وی اظهار داشت: با توجه به تجربیاتی که بنده دارم، کمیسیون های آموزش و فرهنگی حضور خواهم داشت و با مشورت دوستان به کمیسیون بودجه هم ورود خواهم کرد.

محمد نجفی نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان پاکدشت دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی و معلم است و همچین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و ریاست شورای اسلامی شهر و عضو شورای اسلامی پاکدشت را در سوابق کاریش دارد.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و جمعیت بیش از ۴۵۰ هزار نفر در جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) جاده ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد.

پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha