عکاس ایرنا سمنان در رویداد ملی «مهر محرم» برترین شد

سمنان - ایرنا - عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان در شانزدهمین رویداد ملی و نهمین مسابقه بین‌المللی تولید محتوای «مهر محرم» در سمنان به عنوان نفر اول معرفی و تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، «علی ابک» عکاس مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان در آیین اختتامیه شانزدهمین رویداد ملی و نهمین مسابقه بین‌المللی تولید محتوای «مهر محرم» در بخش تک‌عکس استان سمنان از پویش تولید محتوای حرفه‌ای- عکس به عنوان نفر اول تقدیر شد.

در شانزدهمین رویداد ملی و نهمین مسابقه بین‌المللی تولید محتوای «مهر محرم» حدود ۶ هزار عکس و ویدئو از ایران و ۱۵ کشور جهان ارسال شد که پس از داوری ۱۱ نفر در بخش حرفه‌ای فیلم کوتاه و ۱۷ نفر در بخش حرفه‌ای عکس به عنوان برگزیده انتخاب و با حضور مسوولان تجلیل شدند.

ابک در این رویداد ملی و بین‌المللی از شهرستان سرخه استان سمنان شرکت کرده بود و عکس این هنرمند در این رویداد مربوط به آیین «یا عباس، یا عباس» روز پنجم محرم در شهر شاهرود است.

بخش تک عکس ملی، مجموعه عکس ملی، فیلم کوتاه، فیلم کوتاه داستانی، مستند کوتاه، پویانمایی، موشن گرافیک و موشن کمیک، و نماهنگ، از دیگر قسمت‌های این رویداد ملی و بین‌المللی بود که با معرفی برترین‌ها، آیین تقدیر نیز شامگاه دوشنبه برگزار شد.

رویداد ملی و بین المللی مهر محرم با قدمت ۱۶ ساله، از سمنان فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا به عنوان «سوگواره» در سطح استانی و ملی برگزار می‌شد و اکنون در شانزدهمین دوره به عنوان رویدادی بین‌المللی مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و همچنین آستان قدس رضوی نیز با این رویداد همکاری دارد.

نمایشگاه آثار برگزیده شانزدهمین رویداد ملی و نهمین مسابقه بین‌المللی تولید محتوای «مهر محرم» پیش از این در فرهنگسرای کومش سمنان برپا شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha