۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85399827
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روستائیان یارمجه‌باغ رزن با جهاد آبرسانی سیراب شدند

همدان - ایرنا- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آب شرب پایدار برای روستای یارمجه‌باغ در شهرستان رزن با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و اهالی این روستا تامین شد.

به گزارش ایرنا، فرهاد بختیاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه از طرح‌های جهاد آبرسانی بوده و با بهره‌برداری از آن، مشکل چندین ساله‌ تامین آب شرب این روستا مرتفع شد.

وی ادامه داد: برای آبرسانی به این روستا، طراحی و اتصال مجتمع بزرگ خورونده به روستای یارمچه باغ با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: ۳۰ میلیارد تومان بابت حفر، تجهیز و فنس کشی چاه‌ جهت آبرسانی به این پروژه هزینه شده و عملیات ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با ۲ کیلومتر اصلاح خط انتقال و یک کیلومتر توسعه شبکه توزیع در این پروژه انجام شده است.

وی با اشاره به لایروبی پنج چشمه و حفر دو چاه توسط اهالی این روستا، بیان کرد: ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ بصورت امانی و از منابع داخلی امور آب و فاصلاب شهرستان رزن با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، رزن به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان همدان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha