اعتماد سازی، رفع مشکلات اشتغال و دریافت مطالبات مناطق جنگی از اولویت‌ها است

اهواز - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: اعتماد سازی و شفاف‌سازی در جامعه، رفع مشکلات اشتغال خوزستان، پیگیری مطالبات مناطق جنگی و اجرای عدالت اجتماعی از اهداف اصلی اینجانب برای حضور در عرصه انتخاباتی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یادگار شیرمردی روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: انگیزه اولیه‌، لیبک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در انتخابات و دعوت از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور در این عرصه مهم است.

وی همچنین هدف از انتخاب حوزه انتخابیه اهواز باوی حمیدیه و کارون را اتحاد مهر همدلی و محبت مردم شریف این مناطق برشمرد و گفت: خوزستان دارای اقوام مختلفی است که ظرفیت‌های نیز بالایی برای توسعه دارد و با توجه به شرایط این مناطق نیاز دیدم که به این مردم خدمت کنم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تصریح کرد: برخی از استان‌های کشور مانند سمنان و کرمان با توجه به اطلاعات و آمار به ثبت رسیده، وضعیت اشتغال مناسب است اما در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان با توجه به گستردگی و ظرفیت، همچنان از نظر اشتغال با مشکلات فراوانی همراه هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به این کمبودها نیاز است که دولت و مجلس نگاه ویژه‌ای به خوزستان و سیستان و بلوچستان داشته باشند و ردیف بودجه‌های بهتری را برای آنها در نظر بگیرند.

حجت‌الاسلام شیرمردی خاطر نشان کرد: بی شک اگر بتوانم رای اعتماد مردم را در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، دریافت کنم، برنامه‌های مختلفی برای افزایش بودجه و اعتبارات این دو استان در دستور کار دارم و به همین جهت ۴۰ برنامه توسعه محور برای این مناطق آماده کرده ام.

وی بیان کرد: مسئولیت مدنی تمامی مدیران و مسئولان و مقامات کشوری در راستای ارائه خدمت به مردم، تفکیک جرم و مسائل حقوقی و کیفری ، بیمه کارگران، بررسی کمیسیون ایران زمین ، دریافت مطالبات بین‌المللی خوزستان در ادوار گذشته، رسیدگی به مشکلات حقوق و مالیات، راه اندازی پلیس رسیدگی به فعالیت های مجلس و رسیدگی به حقوق شهرهای مناطق جنگی از جمله مواردی است که در دستور کار خود دارم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: همچنین یکی دیگر از مواردی که به صورت جدی پس از حضور در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد موضوع شفافیت در اموال نمایندگان است چرا که بر اساس عدالت اجتماعی، شفاف سازی در این راستا از ضرورت‌ها برای اعتماد سازی در جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha