معاون استاندار خراسان رضوی:رسانه‌ها و نخبگان خط تبلیغاتی دشمن را برملا کنند

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: تمام رسانه‌ها و نخبگان در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات و در راستای مشارکت و بسیج مردم برای شرکت در این رویداد مهم در بر ملاکردن خط تبلیغاتی دشمن پیشرو باشند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد در نشست شورای اطلاع رسانی استان افزود: شورای اطلاع رسانی باید نقش خود را به صورت عملیاتی، کاربردی، بالنده و فعال در راستای وظایفش ادامه دهد.

وی خطاب به اصحاب رسانه اضافه کرد: در این چند روز باقی مانده تا انتخابات باید محور را بر مشارکت مردم بگذاریم و سراغ چهره‌های متفاوت برای افزایش مشارکت برویم به عنوان نمونه متدین‌ترین و حزب اللهی‌ترین جامعه پزشکی کشور در مشهد است پس باید به سراغ نخبگان و جامعه علمی بروید.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اگر کلام صادقانه بگوییم حرفه‌ای‌ترین و موثرترین اتفاقات در حوزه رسانه رخ می‌دهد و بر این اساس با نگاه جانبدارانه، هوس آلود و کاسبکارانه نباید مسایل را بررسی کرد و انعکاس داد.

گنابادی نژاد افزود: دشمن و رسانه‌هایش انتخابات را هدف گرفته‌اند و در این راستا می‌خواهند ملت ایران را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و مأیوس کنند مثلا دشمن در آستانه زمستان خطوط انتقال گاز را منفجر می‌کند و دست به کشتار مردم بی‌گناه در سالگرد حاج قاسم سلیمانی می زند و همین جاست که رسالت رسانه‌ها باید معرفی چهره واقعی دشمن باشد.

وی ادامه داد: به لطف تلاش‌ها و زحمات تمام متولیان و دغدغه مندان از جمله رسانه‌ها میزان مشارکت مردم ارتقا یافته است و باید در فرصت باقیمانده هم برنامه‌ریزی صورت گیرد و به طور کلی در خصوص انتخابات، جای فعالیت بسیار است.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: مردم باید ببینند و بدانند که ما چگونه از بحران‌های متفاوتی که مواجه بودیم عبور کردیم به عنوان نمونه سال گذشته مشکلی برای تامین گاز برخی از مناطق استان رخ داد که با اقدامات جهادی طی یک سال گذشته کارهای بزرگی انجام شد که اطلاع‌رسانی این قبیل اقدامات که در خط خدمت و گره گشایی است در تمام زمینه‌ها باید صورت بگیرد.

گنابادی‌نژاد افزود: چهار راهبرد انتخابات شامل "سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت" است که تا پایان مراحل انتخابات و اعلام نتایج باید این راهبردها در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha