نامزد حوزه انتخابیه مشهد: پیگیر رونق بخش دپیلماسی و اقتصادی خواهم بود + فیلم

مشهد-ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: تمام مشکلات با رونق بخش تولید حل خواهد شد، در صورت کسب رای اعتماد مردم، در سطح استانی پیگیر این موضوع و در سطح ملی پیگیر دیپلماسی اقتصادی خواهم بود.

هادی صاغری روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مشهد افزود: کارشناس مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و فعال حوزه صنعت و اقتصاد در سطح مشهد، استان و ملی هستم.

وی ادامه داد: خراسان رضوی هفت هزار واحد صنعتی و هزار و ۲۶۰ معدن دارد که بزرگترین بخش خصوصی کشور شمرده می‌شود از مجموع هفت هزار واحد صنعتی ۶۰ درصد آنها در مشهد است که این واحدها با مشکلات مختلف روبرو هستند. در ادوار گذشته مجلس نماینده‌ای در کمیسیون صنایع نداشته که پیگیر امور و مشکلات آنها باشد، در صورت کسب رای اعتماد در سطح استانی پیگیر این موضوع خواهم بود.

این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه در سطح ملی پیگیر دیپلماسی اقتصادی خواهم بود، افزود: در بحث ملی بزرگترین موضوع اقتصاد و جذب بازارهای منطقه‌ای مهم است. با ۱۵ کشور همسایه هستیم که روابط اقتصادی زیادی با آنها نداریم و بازار همسایگان دست کشورهای دیگر است.

وی ادامه داد: توسعه صادرات غیر نفتی، بهبود اثربخشی سیاست‌های انرژی، اصلاح نظام بانکی و نظام پولی و مالی، اصلاح قوانین مرتبط با قیمت گذاری، تدوین مقررات مرتبط با پیشگیری از انحصار و برخورد با انحصار، نظارت و بسترسازی حقوقی برای بهبود محیط کسب و کار، رفع موانع مالیاتی تولید کنندگان و فعالان اقتصادی در کنار هدفمندسازی مشوق‌های مالیاتی، به روز رسانی و تثبیت و رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه تجارت، اصلاح نظام بودجه‌ریزی با رویکرد تصویب ساختارها و فرایندها از دیگر امور مورد توجه من در صورت کسب رای اعتماد مردم است.

صاغری افزود: شفافیت و ایجاد قابلیت رصد گردش‌های مالی در کشور، اصلاح قانون محاسبات عمومی، استقرار و بهسازی چهارچوب مدیریت سرمایه‌گذاری‌های عمومی، توسعه نظام مالیات ستانی بر مجموع درآمد شخصی و هدفمندسازی معافیت‌های مالیاتی، مدیریت حرفه‌ای دارایی‌های دولت و مولدسازی آنها، اصلاح روابط مالی صنعت نفت، اتخاذ و اجرای استراتژی‌های توسعه بخشی زنجیره‌ای هم از دیگر مسائل مورد توجه است.

وی گفت: همچنین اصلاح قوانین بخش صنعت، بهبود حکمرانی حوزه معدن با تمرکز بر حوزه اکتشاف، آزادسازی بازرگانی محصولات از جمله صنعتی و حمایت از تولیدات داخلی در قالب پرداخت یارانه‌های حمایتی به منظور ارتقا و ایجاد توان رقابت با محصولات خارجی، سازماندهی و کارآمدی نظام توزیع، تجاری‌سازی محصولات و خدمات دانش بنیان، توسعه و تقویت اقتصاد دیجیتال، تلاش و پیگیری برای یکسان سازی نظام پرداخت کارکنان دولت در یک قالب کلاً استانی یا ملی و تبدیل شدن ایران به هاب انرژی منطقه با محوریت انرژی گاز از دیگر برنامه های انتخاباتی من در صورت کسب رای اعتماد مردم است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha