۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85400383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دقیقی: تیم فوتبال شمس آذر دیدار سختی با مس رفسنجان دارد

قزوین- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: دیدار سخت و نفس گیری را فردا، چهارشنبه در برابر مس رفسنجان، تیمی که چهار برابر بودجه تیم ما هزینه کرده، خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تیم ما تا به اینجای کار و با بضاعتی که داشته خارق العاده عمل کرده و کسب نتایج این تیم نیز در تاریخ رقابت های لیگ برتر بی بدیل است.

وی با اشاره به سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، اظهار کرد: محرم نویدکیا فردی خوش اخلاق و خوشنام در تاریخ فوتبال ایران است و تیم مس نیز از نظر نرم افزاری و سخت افزاری نیز شرایط بسیارخوبی دارد و در مدت زمان کوتاهی هم که در خدمت این تیم بودم، بازیکنان باکیفیتی را مشاهده کردم.

دقیقی با اشاره به برودت هوا، یادآور شد: بازیکنان تیم ما تمام تلاش خود را برای کسب هر سه امتیاز این دیدار را خواهند کرد اما از تماشاگران درخواست دارم تا برای روحیه دادن به بازیکنان شمس آذر جهت کسب حداکثر امتیاز این دیدار به ورزشگاه بیایند و تیم خود را حمایت کنند.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بیان اینکه بایستی برای بقا و قرار گرفتن در جایگاه بالای جدول تیم با کیفیت و بلند پرواز باشیم، تاکید کرد: اما واقعیت فوتبال چیز دیگری است، هرچند این روزها در فوتبال برتر همه در مورد تیم ما صحبت می کنند اما این یک واقعیت است که توپ گرد است هر تیم و بازیکنی روزهای خوب و بدی هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار خانگی گذشته مان با استقلال خوزستان با اینکه خوب بازی کردیم اما نتوانستیم تمام نتایج این دیدار را کسب کنیم و با یک امتیاز زمین را ترک کردیم و دیدارمان با هوادار تهران نیز در حالی با باخت ما همراه بود که موقعیت های تیم ما ۲ برابر حریف بود.

دقیقی با اشاره به اینکه عیسی مرادی بازیکن خوبی است، افزود: جعفرپور و مرادی چهار کارته هستند و دیدار فردا در برابر مس رفسنجان را از دست داده اند و ما از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین اضافه کرد: تیم ما با توجه به اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر، کم تجربه است اما گذشت زمان تیم و بازیکنان ما را آبدیده خواهد کرد و در فوتبال هم همه چیز پول نیست و این کیفیت بازیکنان است که نتایج را رقم می زند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته هجدهم مسابقات فردا /چهارشنبه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۵ میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۷ دیدار گذشته خود با ۶ برد، ۶ تساوی و پنج باخت با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha