۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85400347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتبال مس رفسنجان: دیدار جذابی برابر شمس آذر خواهیم داشت

قزوین- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به کیفیت و نوع بازی تیم شمس آذر قزوین گفت: کمتر تیمی را می توان یافت که شبیه این تیم باشد، به هر حال دیدار ما با نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال به لحاظ نوع بازیکنان و سبک متفاوت فوتبالی بسیار جذاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم فوتبال شمس آذر، افزود: واقعیت این است که بازی سختی را در پیش داریم، به هرحال شمس آذر تا اینجای کار نشان داده که یک تیم بسیار خوب، با انگیزه و با انرژی زیاد است که توسط آقای دقیقی جمع شده و با یک سبک خاصی نیز بازی می‌کند.

وی اضافه کرد: همه دیدارهای ما و تیم شمس آذر قزوین، اختلاف در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ اعتقاد دارم اما شمس آذر به دنبال نتیجه است.

نویدکیا بیان ادامه داد: فوتبال لذت بخش باید تا استادیوم‌ها پر شود و با تماشاچیان زیادی همراه باشد، من اعتقاد دارم هواداران باید از دیدن بازی فوتبال در نهایت لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: من بازی و سبک سجاد شهباززاده را می پسندم چون نوع کاری که دوست دارم را برای من انجام می‌دهد و تمام تلاش خودش را برای فوتبال می‌گذارد.

نویدکیا یادآور شد: سعید نیز از فوتبالیست‌هایی بود که من همیشه بازی کردنش را دوست داشتم، قبلا در پیکان بازی می‌کرد من بازی او را دنبال می‌کردم، کیفیت خیلی خوبی دارد و نباید اعتماد ما را در بازی فردا از دست بدهد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌خواستم خدابنده‌لو را از دست بدهم، افزود: من اصولی دارم که به آن پایبند هستم، یکسری موضوعاتی بود که ایشان گفت و قرار بود که در نیم فصل جدا شود و من نیز جلوی این انتقال را نگرفتم، اما از بازیکنانی بود که نمی‌خواستم او را از دست بدهم و می‌توانست یک شماره ۱۰ واقعی شود.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که درباره تیم سپاهان چه نظری دارد، گفت: من همیشه این تیم را دوست داشته ام و برای آن نیز آرزوی موفقیت دارم، به هرحال من الان در تیم دیگری هستم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته هجدهم مسابقات فردا /چهارشنبه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۵ میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۷ دیدار گذشته خود با ۶ برد، ۶ تساوی و پنج باخت با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha