استاندار تهران: انتخابات مظهر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر برگزاری منظم و قانونمند انتخابات گفت: برگزاری انتخابات موجب اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است و همه چیز برای حضور پرشور مردم استان در این عرصه مهم و سرنوشت ساز فراهم است.

علیرضا فخاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین برگزاری انتخابات است که داوطلبان از هر جناح و حزبی و با هر سلیقه و نظری، خود را در معرض انتخاب مردم می‌گذارند تا به افراد مورد نظر و اعتماد شان رای دهند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام شده است، افزود: آنچه افکار عمومی انتظار دارد رفتارهای شایسته در تراز انقلاب اسلامی است لذا از ۲۰۰ روز گذشته تاکنون با همراهی همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان تلاش کردیم، انتخابات را منظم، قانونمند و به دور از حاشیه و فسادی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید

سه هزار و ۶۵۱ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در انتخابات استان تهران رقابت می‌کنند

فرماندار تهران: سه هزار و ۳۸۷ کاندیدا در این حوزه انتخابیه رقابت می‌کنند

استاندار تهران: قول می‌دهیم یک رای له یا علیه کسی جابجا نشود

استاندار تهران ادامه داد: نظارت در حوزه انتخابات با همکاری فرمانداران و عوامل اجرایی بطور دقیق و بی وقفه در حال انجام است و قطعا با متخلفان انتخابات در هر رده و مقامی طبق قانونی برخورد جدی می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر جایی فساد تولید شود نشان از عدم نظارت است که سهم مجلس در این موضوع مهم است و به نظرم نمایندگان مجلس دوازدهم باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای بدهند تا مجلسی تحول گرا داشته باشیم و برای ملت و کشور موجب سربلندی شود.

استاندار تهران یادآور شد: آنچه مهم است مردم همچون ۲۲ بهمن در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و یک بار دیگر موجب عصبانیت دشمنان می‌شوند چرا که آنان نمی‌خواهند ما انتخابات خوب برگزار کنیم ولی این کار را با تمام قدرت و ظرفیت انجام می‌دهیم.

فخاری تاکید کرد: کمتر از ۴۸ ساعت به زمان آغاز انتخابات باقی مانده و در این فاصله همه جوانب امر را بررسی کرده تا نقاط ضعف و مشکل احتمالی را شناسایی و بر طرف کنیم تا در روز برگزاری انتخابات مشکلی در هیچ حوزه‌ای نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha