تعداد نامزدهای مجلس شورای اسلامی در ارومیه  ۱۷۸ درصد افزایش دارد

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه با اشاره به افزایش ۱۷۸ درصدی تعداد نامزدهای انتخاباتی در این شهرستان گفت: تعداد شعبات اخذ رای نیز برای آسانی حضور مردم، ۱۰ درصد بیشتر از دوره گذشته در نظر گرفته شده است.

غلامحسین عماری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از تمامی اقشار جامعه نامزدهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند و آخرین هماهنگی ها بین ارکان اصلی انتخابات در ارومیه انجام شده است.

وی اظهار کرد: این شهرستان هم اکنون آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و ۵۴۹ شعبه رای در ارومیه آماده شده است.

فرماندار ارومیه گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بکار گرفته شده و تمامی مقدمات کار فراهم شده است و ۵۴۳ شعبه اخذ رای از مجموع شعب در شهرستان مختص انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ارومیه است.

عماری اضافه کرد: ۶ کرسی برای اقلیت های دینی در نظر گرفته شده که یک شعبه ویژه ارامنه و پنج شعبه ویژه کلدانی و آشوری هاست.

وی گفت: محل شعبه ها مشخص شده و اعضای پشتیبان انتخابات ابلاغ خود را دریافت کرده اند و آخرین هماهنگی ها نیز انجام شده است تا روز جمعه ۱۱ اسفند با مشارکت مردم در کنار امنیت و سلامت شاهد رقابتی پر شور باشیم.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: ۱۲ هزار نفر عوامل اجرایی نظارتی، پشتیبانی و انتظامی در برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه مشارکت دارند که بیشترین تعداد در استان، مربوط به شهرستان ارومیه است.

وی اظهار کرد: شهرستان ارومیه مرکز حوزه انتخابیه مجلس خبرگان رهبری در استان است و برای اقلیتهای آشوری،کلدانی و ارامنه حوزه فرعی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ارومیه همزمان با سایر نقاط کشور روز ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha