نامزد انتخاباتی شهریارملارد وشهر قدس:اعتماد و سپردن امور به جوان راهکار رفع مشکلات +فیلم

ملارد - ایرنا - نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهریار ،ملارد و قدس گفت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با سپردن امورات به جوانها توانستیم از میهن عزیزمان دفاع کنیم الان هم در جنگ تمام عیار اقتصادی و سیاسی می توان با اتکا به همین جوانها به قله های موفقیت و پیروزی رسید.

محسن بهمنی ،۳۴ ساله که اندیشه نو، ایجاد تحول شعار انتخاباتی اش می باشد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیاری از نامزدهای انتخاباتی، سالهای موثر و مفید خدمتی خود را سپری و توان اصلی اشان را در سمت هایی که قبلا داشته اند صرف کرده اند و اینک باید عرصه را برای جوانتر ها فراهم کنند.

وی پرهیز از هزینه های هنگفت و سنگین صرف شده برای تبلیغات را نیز از نکات اولیه در رعایت قانون و صداقت با مردم برشمرد و افزود: به جای اینکه انتخابات محل رقابت ایده و راهکار باشد تبدیل به رقابت هزینه کردن ها شده است.

بهمنی بیان کرد: در همین رابطه به چاپ تراکت بسنده کرده و با حضور در بین مردم به معرفی خود و برنامه هایم می پردازم.

این کاندیدای مجلس گفت: معتقدم چنانچه بنا باشد مشکلی از مردم پیگیری و حل شود آن شخص بایست از جنس مردم و درد آشنای آنها باشد بنده نیز بعنوان یک روستا زاده از بطن همین مردم برخاسته و از نارضایتی ها و مشکلات معیشتی به خوبی آگاهم.

بهمنی به تشریح برنامه های خود پرداخت و افزود: مواردی همچون آگاه سازی مردم از شرح وظایف اصلی نماینده مجلس که قانونگذاری، نظارت و پیگیری، دوری از وعده و وعیدهای نشدنی و خارج از حیطه مسئولیت و توان، انتقال ادارات کل مربوط به شهرستانهای استان تهران به خارج از پایتخت برای راحتی مراجعین، توسعه مترو و خط ریلی بین شهری، افزایش مراکز درمانی شبانه روزی و لزوم نطارت بر هزینه شدن بودجه های فرهنگی در محل مناسب از جمله اهداف و برنامه های من می باشد.

وی تصریح کرد: کسانیکه به هزینه های نامتعارف تبلیغاتی روی آورده اند پس از پیروزی در انتخابات باید برای بازپرداخت این هزینه ها کار کنند و زمانی برای خدمت به آحاد مردم نخواهند داشت.

بهمنی سابقه معلمی اش را مایه افتخار خود عنوان کرد و گفت: شغل معلمی بالاترین پست هاست چرا که همه افراد از زیر دست معلمان که افراد قابل اعتماد خانواده ها هستند به این مقام ها رسیده اند.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با احساس مسئولیت و دِین و تعلقی که به مردم این سه شهرستان داشته ام پا به عرصه انتخابات گذاشته و با اطلاع و آگاهی کامل در کنار ارتباطاتی که در سطح وزارتخانه های کشور دارم، با برنامه منسجم و همراهی تیم قوی و تحصیلکرده متشکل از اساتید دانشگاه و پیشکسوتان، تمام انرژی و جوانی خود را در کنار این بزرگترها بکار بسته و به لطف خداوند حتما پیشرفت را در منطقه شاهد خواهیم بود.

محسن بهمنی متولد ۱۳۶۸ در شهرستان درود استان لرستان ،دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت دیپلماسی، عضو تیم ملی کبدی کشور و تیم ملی والیبال نوجوانان کشور ،تدریس در دانشگاه تهران و فنی حرفه ای و مشاور امور تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و ناظر جشنواره نوجوان خوارزمی را در کارنامه تحصیلی و اجرایی خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha