معاون  استاندار تهران: روابط عمومی‌ها مشارکت مردم را در فضای حقیقی و مجازی به تصویر بکشند

ملارد - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: مسئولان حوزه روابط عمومی باید به صورت تاثیرگذار و خلاقانه چهار رکن انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و از همه مهمتر میزان مشارکت مردم را در فضای حقیقی و مجازی به تصویر بکشند تا باعث دلگرمی مردم و ناکامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شود.

به گزارش ایرنا، محسن نایبی روز چهار شنبه در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری ها ،بخشداری ها و شهرداریهای استان تهران با اشاره به جملات و کلمات کلیدی و بی نظیر رهبر معظم انقلاب در این دوره از انتخابات، اظهار داشت: روابط عمومی ها چشم بینا و گوش شنوای انتخابات هستند که لازم است حساسیت ها را درک و با هنر، تعهد و انسجام دشمنان ملت را که با هزینه های گزاف و به صورت شبانه روزی از طریق رسانه های معاند به دنبال ضربه زدن به انتخابات هستند مایوس کنند.

وی افزود: هر چهار راهبرد و مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در امر انتخابات با شرح وظایف و اقدامات روابط عمومی ها مرتبط است که می بایست با دقت و فعالانه ورود کنند.

معاون  استاندار تهران: روابط عمومی‌ها مشارکت مردم را در فضای حقیقی و مجازی به تصویر بکشند

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی از ملت ایران خورده اند و این اتفاق در روز رای گیری ۱۱ اسفند تکرار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در هیچ دوره ای از انتخابات این تعداد از نامزدها تایید صلاحیت نشده و دولت سیزدهم تنها دولتی است که در انتخابات اخیر حزب خود ساخته ندارد و کار و وظیفه ما فقط اجرای انتخابات براساس چهار مولفه اساسی مدنظر رهبر انقلاب است.

معاون  استاندار تهران: روابط عمومی‌ها مشارکت مردم را در فضای حقیقی و مجازی به تصویر بکشند

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیوند انتخابات با امنیت، مرور و بازگویی جملات امام (ره) و رهبر انقلاب، مراجعه به وصیت نامه شهدا و ضرورت شفاف سازی و اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توسط دولت را خاطرنشان کرد و گفت: انتخابات ۱۱ اسفند موضوع مهم امروز و لازم است بستر را برای برگزاری هرچه باشکوه تر و پرشورتر آن فراهم کنیم.

گفتنی است در این همایش که تحت عنوان سواد انتخاباتی، رسانه و مردم در سالن اجتماعات شورای شهر ملارد برگزار شد، مدیران روابط عمومی ۱۶ فرمانداری، ۴۴ بخشداری و ۵۵ شهرداری استان تهران حضور داشتند.

ملارد به همراه شهرستانهای شهریار و شهرقدس یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha