۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85388154
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرستان ملارد میزبان نخستین رویداد استارت آپ انتخابات کشور

ملارد - ایرنا - نخستین رویداد استارتاپی انتخابات کشور به میزبانی شهرستان ملارد با حضور محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات و سخنگوی وزارت کشور، در سالن اجتماعات شهید شکری شهر صفادشت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، کیائی نژاد معاون حقوقی و اجرایی اداره کل انتخابات وزارت کشور و جمعی از مسئولان محلی و دانشگاهیان برگزار شد .

بخشدار صفادشت در این باره گفت: در این رویداد از سایت همایش علمی انتخابات کشور رونمایی شد و ایده های جذاب و نوآورانه ای برای معرفی نامزدها و تبلیغات انتخاباتی ، پشتیبانی (حمل صندوق آرا، فرایند نوبت دهی تحویل و دریافت صندوق ) ، بازاریابی سیاسی از طریق شبکه های مجازی و نرم افزارهای کاربردی، سکوهای نظر سنجی ، تحلیل محتوی رسانه و انتشار اخبار انتخابات ، فناوری مالی در انتخابات ارائه گردید .

بر اساس این گزارش دستگردی افزود :این رویداد که در آن انواع راهکارهای خلاقانه برای ارائه ایده ،تولیدمحتوا و کاربری اپلیکیشن به نمایش گذاشته شد ، صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه ها در فرآیند برگزاری انتخابات مدنظر می باشد.

بخشدار صفادشت اضافه کرد : این رویداد با هدف جریان سازی و آغاز ورود فناوری در موضوعات انتخاباتی برگزار گردید که در نهایت از میان چهل اثر راه یافته، شش ایده مورد تجلیل قرار گرفت.

در این گزارش آمده امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد در حاشیه این مراسم گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفند ارائه کرد و از رقابت ۱۰۹ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستانهای ملارد، شهریار و قدس خبر داد .

وی گفت: ۱۹۱ شعبه اخذ رأی در قالب ۱۴۷ صندوق در شهرها و ۴۴ صندوق در روستاهای این شهرستان پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری ملارد افزود: کلیه تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری ملاردی ها اندیشیده شده و برای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات یازدهم اسفندماه در این حوزه انتخابیه، سه هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نیروهای انتظامی ،هیات های اجرایی و نظارت ، نمایندگان فرماندار و سایر دستگاه ها سازماندهی شده اند.

بر اساس این گزارش در ادامه حضور محسن اسلامی، مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در شهرستان ملارد وی و همراهان از ستاد انتخابات شهرستان ملارد بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور مقدمات و تمهیدات برگزاری انتخابات در شهرستان ملارد قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha