راه اندازی دهکده موتورسواری و اتومبیلرانی بین المللی در البرز

کرج - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز  اعلام کرد: راه اندازی دهکده موتورسواری و اتومبیلرانی بین المللی این استان با توجه به ظرفیت بالای ورزشی البرز در دستور کار قرار گرفته است.

اردشیر درویشی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: قرار است این مجموعه چند منظوره تحت عنوان دهکده موتورسواری و اتومبیلرانی در منطقه چاله قاسم شهرستان ساوجبلاغ احداث و راه اندازی شود.

وی بیان کرد: با راه اندازی این پیست افزون بر ارایه آموزش های لازم به ورزشکاران، شاهد برگزاری رقابت ها ملی و بین المللی در استان البرز خواهیم بود.
درویشی با اشاره به اینکه از هشت سال پیش تاکنون پیگیر احداث پیست و دهکده موتورسواری و اتومبیلرانی چاله قاسم هستیم، بیان کرد: برای راه اندازی این دهکده تاکنون زمینه سازی و اقداماتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه، ایجاد پیست مناسب در تمام شهرستان های البرز یکی از اهداف مهم هیات موتورسواری واتومبیلرانی البرز است، تصریح کرد: به همین منظور در حال رایزنی هستیم تا پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی در شهرستان ها از جمله ساوجبلاغ، اشتهارد ، چهارباغ و طالقان ایجاد کنیم.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز اضافه کرد: اکنون پارکینگ ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان پیست برای انجام تمرین و رقابت ها استفاده می شود که نیازمند نوسازی است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha