۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85401326
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۵۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه نهاوند جانمایی شد

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در در شهرها و روستاهای شهرستان نهاوند پس از بررسی‌های مختلف آماری شعبه‌های اخذ رای در سال‌های گذشته تعیین و جانمایی شد.

ضرغام احمدوند روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات حدود چهار هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت دارند اظهار کرد: وظیفه همه ما فراهم کردن تمهیدات برای برگزاری انتخابات است و به یاری خدا مردم شهرستان با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی افزود: با پایان یافتن مهلت انصراف کاندیداها در مجموع پنج نفر با مراجعه حضوری به فرمانداری انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها به طور کتبی اعلام کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با انصراف پنج نفر از داوطلبان انتخابات مجلس، تعداد کاندیداهای نهایی برای رقابت در انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان نهاوند به ۳۳ نفر کاهش یافت.

احمدوند تصریح کرد: تعداد ۳۳ کاندیدا در این شهرستان برای راه‌یابی به مجلس رقابت می‌کنند و تا یک روز قبل از شروع زمان رای‌گیری فرصت تبلیغات دارند.

وی یادآور شد: همه تمهیدات لازم در خصوص سهولت فرایند رای گیری و برگزاری انتخابات با چهار مولفه امنیت سلامت مشارکت و رقابت در حوزه انتخابیه نهاوند پیش بینی شده است و انتخابت پر شوری به فضل الهی خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: جلسات مختلفی با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی برای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات انجام شده و تعامل و همکاری چشمگیری بین همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد و شرایط مناسبی در این شهرستان فراهم شده است.

احمدوند یادآور شد: با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم، به یاری خدا در روز انتخابات مردم با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

وی اظهار کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و وظیفه و ملاک همه ما عمل به فرمایشات ایشان است.

به گفته فرماندار نهاوند، مردم با بصیرت و آگاه شهرستان همواره نشان دادند به موقع در صحنه حضور می‌یابند و ان‌شاءالله در روز ۱۱ اسفند با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

شهرستان نهاوند با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان همدان واقع شده است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha