نامزد انتخابات مجلس در مشهد: ظرفیت جوانان برای رشد جامعه به‌کار گرفته شود+ فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: ظرفیت جوانان برای رشد جامعه باید به‌ کار گرفته شود و این مهم مورد تاکید است.

حمیده سادات ضیایی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: آمار جوانان نخبه در کشور زیاد است اما از ظرفیت آنها استفاده نمی شود و نخبگان در فکر مهاجرت هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات عدیده در جامعه از جمله مشکلات معیشتی، مسکن و جوانان تلاش خود را به کار می گیریم تا از ظرفیت جوانان برای حل این مشکلات و رشد جامعه استفاده شود.

ضیایی ادامه داد: حوزه درمان نیز از دغدغه های موجود است، پیشگیری بهتر از درمان است و باید روی این موضوع کار شود تا هزینه ها نیز کاهش یابد و مردم سالم تری داشته باشیم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: سلامت بانوان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و پرداختن به سلامت روح و روان و ورزش بانوان در اولویت است.

ضیایی افزود: شهر کلات منطقه ای محروم اما دارای مردمی خونگرم است و تمام تلاش خود را برای رشد این منطقه به کار خواهم بست.

حمیده سادات ضیایی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارآفرین، دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت بیمه و زبان انگلیسی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha