پلیس: شهروندان این فرد فقدانی را شناسایی کنند/ دستگیری قاتل مادر و دختر در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد در صورت شناسایی این فرد فقدانی، مراتب را از خطوط ۵۱۰۵۵۴۷۸-۰۲۱ یا ۵۱۰۵۵۴۵۸-۰۲۱ به اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری روز چهارشنبه در این خصوص گفت: اوایل بهمن امسال در پی فقدان یک مرد ۲۸ ساله به نام «یونس کونانی» در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از خانواده فقدانی دریافتند مرد جوان به قصد رفتن به یکی از پارک‌های نزدیک منزلشان در حوالی میدان گرگان از منزل خارج شده و پس از آن به منزل باز نگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

سرهنگ نثاری ادامه داد: کارآگاهان در ادامه طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده در تهران اقدامات خود را جهت پیدایش فقدانی آغاز کردند ولی نتیجه در جهت پیدایش وی حاصل نشد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ جنایی تهران تصویر فقدانی جهت شناسایی منتشر شده لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و اطلاع از مکان وی مراتب را از طریق خطوط ۵۱۰۵۵۴۷۸-۰۲۱ یا ۵۱۰۵۵۴۵۸-۰۲۱ به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع رسانی کنند.

دستگیری قاتل یک زن و دختر در جنوب شرق تهران

همچنین رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل یک زن و دختر در محدوده شرق تهران خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گوردزی در این خصوص گفت: اوایل اسفند در پی وقوع ۲ فقره قتل «یک زن حدود ۵۰ ساله و یک دختر حدود ۲۰ ساله» در محدوده جنوب شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم این پلیس در گام نخست به محل جنایت اعزام و دریافتند یک زن و یک دختر بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند.

وی گفت: طی تن پیمایی از هر ۲ مقتول آثار یک گلوله در سر زن ۵۰ ساله و یک گلوله در گلوی دختر ۲۰ ساله مشاهده شد و در رصدهای اطلاعاتی، هویت آنان شناسایی و مشخص شد ۲ مقتول با یکدیگر رابطه مادر و دختری دارند.

سردار ولی‌پور گودرزی افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود، قاتل پس از به قتل رساندن این مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل و تحت درمان پزشکی است.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان به دست آوردند زن ۵۰ ساله با قاتل حدودا هشت سال زندگی مشترک دارند ولی هر این زوج به صورت مستمر با یکدیگر درگیر بطوریکه چند روز پیش از بروز حادثه هر ۲ نفر با هم نزاع و درگیری داشته‌اند تا اینکه روز حادثه با شنیدن صدای شلیک گلوله قتل صورت گرفته است.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است، یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha