اعتلای مردم سالاری دینی با شرکت در پای صندوق‌های رای

تهران- ایرنا- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آستانه برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه با صدور پیامی، همکاران مالیاتی در سراسر کشور را برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان امور مالیاتی کشور، در پیام سید محمدهادی سبحانیان آمده است: یازدهم اسفندماه روز برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روزی برای انتخاب فرداهای بهتر و تجلی همدلی و همزبانی ملت شریف ایران است.

در این پیام آمده است: بی تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر کارکنان دولت در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست. قشر فرهیخته کشور می تواند در کنار سایر اقشار جامعه در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

در پیام سبحانیان تاکید شده است: اینجانب ضمن دعوت از همه آحاد ملت شریف ایران اسلامی بالاخص شما همکار گرامی برای حضور در پای صندوق های رای در این روز سرنوشت ساز، آرزوی آبادانی و پیشرفت برای میهن عزیزمان و سرافرازی و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha