راه اندازی پویش رأی همگانی در فارس

شیراز-ایرنا- پویش رأی همگانی از سوی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی فارس راه‌اندازی شده تا ضمن دعوت از خانواده بزرگ ورزش همگانی،آحاد ورزشکاران و مردم فارس نیز به حضوری فعال و آگاهانه‌ای در انتخابات پیش رو دعوت شوند.

به گزارش ایرنا، یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی ملت ایران برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و روز خلق حماسه ای دیگر است؛ از این رو اجرای پویش رأی همگانی توسط کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی فارس با هدف دعوت از خانواده بزرگ ورزش همگانی،آحاد ورزشکاران و مردم فارس برای حضور فعال و آگاهانه‌ای در انتخابات پیش رو راه‌اندازی شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی فارس در این باره گفت: ۲ انتخابات مهمی در یازدهم اسفندماه امسال تلاقی یافته‌اند تا صحنه‌ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت(ع)، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.

محمدرضا جعفری افزود: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر ورزشکاران در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست و این قشر تأثیرگذار کشور می‌تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین کند.


وی ادامه داد: ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می‌آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند امید است با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

عضو هیات رئیسه هیأت ورزش‌های همگانی فارس گفت: به نوبه خود، از عموم ورزشکاران، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می‌کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پُر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب کنند.

راه اندازی پویش رأی همگانی در فارس

جعفری یادآور شد: اجرای پویش رأی همگانی توسط کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی فارس راه‌اندازی شده تا ضمن دعوت از خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس، آحاد ورزشکاران و مردم شریف فارس نیز حضور فعال و آگاهانه گ‌ای در انتخابات پیش رو داشته باشند.

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش‌های همگانی فارس ابراز کرد: امید است منتخبین مردم به مقوله جوانان، ورزش و سلامت، توجه ویژه داشته و همراه و همکار خدمتگزاران عرصه ورزش باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha