۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85401739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتقادات، ملت را به حاکمیت جمهوری اسلامی وصل کرده است

زنجان - ایرنا- عضو هیات عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی که عملکرد دولت ها در ایجاد اعتماد مردم رضایت بخش نبوده، این اعتقادات است که ملت را به حاکمیت جمهوری اسلامی وصل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کیهانیان در گردهمایی انتخاباتی یکی از نامزدهای این شورا در زنجان افزود: انقلاب اسلامی ریشه اش در دین و خون شهدا و اساس آن بر مردم محوری است.

وی ادامه : بازگشت به مردم و اقناع فکری مردم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده تا جمهوری اسلامی با همه ابعاد آن در مسیر استواری ادامه راه دهد.

کیانیان اظهار کرد: کسانی که موریانه صفت به تنه این انقلاب چسبیده اند و سعی در سست کردن آن دارند، کور خوانده اند و حضور مردم به مثابه آفت کشی برای این آفت ها است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: جنگ نرم دشمن بر مبنای نفوذ است و لذا با انتخاب درست و آگاهانه زنجیره این نفوذ گسسته شود.

کیهانیان افزود: امروز کسی نمی تواند به برکت وجود فرهنگ جهاد و شهادت نگاه چپ به این مرز و بوم داشته باشد.

وی به وضعیت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: سناریوهای فقیر سازی دولت به بهانه اصل ۴۴ موجب شد که منابع و بنگاه‌های سودده دولت از دست خارج شود و در اختیار خصولتی و شبه دولتی ها قرار دادند و این بنگاه‌ها حیات خلوتی برای برخی مدیران شد و همه این موارد منشأ اش از مجلس بود.

کیهانیان افزود: به واسطه برخی عملکردها، مشارکت در انتخابات تحت الشعاع قرار گرفته و این موضوع باید جبران شود.

وی گفت: شورای وحدت، یک جریان متقن با محور روحانیت است چرا که با اتکای به این محور است که می توان مقابل نفوذ ایستاد.

عضو هیات عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اهمیت شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: با انتخابات آگاهانه افراد با ویژگی های انقلابی و متخصص می توانیم تمام رشته های دشمنان را پنبه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha