مه و کولاک شدید گردنه چری کوهرنگ را فراگرفت

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به بارش برف هم اکنون کولاک شدید گردنه چری کوهرنگ را فراگرفته و به دلیل مه سنگین و دید کم تردد نیز به سختی انجام می‌شود.

روح الله غلامی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هرچند گردنه چری کوهرنگ در زمان حاضر باز است اما با توجه به مه، کولاک شدید و لغزندگی جاده تردد از این گردنه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: هم اکنون با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای ارتباطی استان باز و ترافیک عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از تمام رانندگان درخواست کرد: برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

بیشتر بخوانید:

تردد از گردنه‌های چهارمحال و بختیاری فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

کولاک و مه شدید در گردنه‌های چهارمحال و بختیاری/ رانندگان مراقب باشند

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با صدور هشدار سطح نارنجی از ورود یک سامانه بارشی به نسبت پرقدرت از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه برای این استان پیش بینی کرده است.

این سامانه همراه با بارش برف، باران، وقوع صاعقه، باد به نسبت شدید، کولاک در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر، مه‌آلودگی و کاهش دید همراه است.

گردنه‌های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر منطقه بازفت به استان خوزستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha