داور فوتبال:معیشت ورزشکاران پس از دوران بازنشستگی را درمجلس پیگیری می کنم

تهران - ایرنا - نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس و داور سابق فوتبال کشورمان گفت : پیگیری معیشت ورزشکاران پس از دوران بازنشستگی از اولویت های کاری در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

مهدی سیدعلی چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا با تشریح برنامه های خود اظهار داشت: تلاش برای تصوب قوانین اجرایی به منظور مهار تورم یکی از مواردی است که با ورود به مجلس پیگیری خواهم کرد تا فشار اقتصادی از روی شانه مردم به تدریج کم شود .

داور فوتبال:معیشت ورزشکاران پس از دوران بازنشستگی را در مجلس پیگیری می کنم

این داور بین المللی فوتبال با بیان اینکه اجرای نظام هماهنگ پرداخت در همه دستگاهها یکی از مسائلی است که کارکنان از جانب آن دستاورد خواهند داشت تصریح کرد : با تصویب قوانین جدیدتر در اجرای نظام هماهنگ پرداخت در همه دستگاهها از جمله شهرداری تهران به عدالت پرداخت در حقوق و مزایای کارکنان دست خواهیم یافت.

سید علی پیگیری نظام جامع باشگاهها در ورزش کشور ، پیگیری معیشت ورزشکاران پس از دوران بازنشستگی را از دیگر برنامه های خود در این دوره از مجلس شورای اسلامی دانست.

نامزد انتخاباتی تهران و ری افزود: پیگیری هایی جهت تصویب قوانین مرتبط با رفاه و معیشت بازنشستگان لشکری و کشوری خواهم داشت تا این بازنشستگان که روزگاری را برای به ثمر رسیدن برنامه های نظام جمهوری اسلامی زحمت کشیدند.

سیدعلی ارتباط مستمر با اقشار مختلف در حوزه انتخابیه به منظور شناسایی مشکلات شهروندان و تلاش به منظور رفع آنها ، پیگیری جهت اجرایی شدن قانون تسهیل مجوز کسب و پیشه و پیگیری به منظور رفع مشکل هوای آلوده و ترافیک شهر تهران را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.

داور فوتبال:معیشت ورزشکاران پس از دوران بازنشستگی را در مجلس پیگیری می کنم

وی با کد انتخاباتی ۵۱۵۵ دانش آموخته مقطع دکترا در رشته مدیریت ورزشی ( مدیریت استراتژیک در سازمانها و رویدادهای ورزشی )،مدرس دانشگاه ، سابقه قضاوت در ۲۱ دوره لیگ برتر فوتبال کشور، معاون سازمان ورزش شهرداری تهران؛ رئیس اداره اماکن ورزشی شهرداری تهران، مشاور باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان ، رییس اداره واگذاری اماکن ورزشی شهرداری تهران، مدیر بازرگانی سازمان ورزش شهرداری تهران ، مدیر ورزش محلات شهرداری تهران ،مشاور و مسئول پیگیری ویژه شهردار منطقه ۱۲ تهران، مشاور ورزشی عضو شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه خود دارد .

سیدعلی کتاب و مقاله هایی نیز در حوزه مدیریت ورزشی تالیف کرده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha