۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85401928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح «خانه به خانه حضور حداکثری» در ۱۶۰ روستای شیروان اجرا شد

بجنورد-ایرنا- فرمانده ناحیه سپاه شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: طرح خانه به خانه با هدف دعوت از مردم برا حضور حداکثری در انتخابات پیش رو در ۱۶۰ روستای این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ علی دارابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در این طرح، بسیجیان ولایی جهت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از اهالی روستا به صورت خانه به خانه دعوت به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت افراد پایگاه های بسیج سطح شهرستان همراه با امضای تعهد بر پرچم کشور عزیزمان ایران اجرا شد و اهمیت حضور و شرکت در مهم ترین رویداد سیاسی سال برای شهروندان بیان می شود.

سرهنگ دارابی به عزت، استقلال و آزادی ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: اسلام و انقلاب آن در ایران به ما عزت داده چرا که با مطالعه دوران پهلوی درمی‌یابیم که طی ۵۰۰ سال گذشته دو سوم خاک ایران از دست رفت.

فرمانده ناحیه سپاه شیروان با بیان اینکه جهاد تبیین ذهن‌ها را با حقایق آشنا می‌کند، عنوان کرد: دشمن در انتخابات به دنبال دلسرد کردن مردم است و پس از دست نیافتن به این هدف خود در روز ۲۲ بهمن ماه امسال، اکنون به دنبال انحراف و تحریف اصل این نظام است.

سرهنگ دارابی اضافه کرد: افرادی در جامعه هستند که چون آگاهی ندارند مشکلات را برای عدم مشارکت در انتخابات بهانه می‌کنند و هنر ما این است که با جهاد تبیین این افراد را به مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

وی بیان کرد: انتخابات بر اقتدار ما بسیار تأثیرگذار بوده و بر همین اساس دلسرد بودن برخی افراد نیازمند تبیین و آگاهی بخشی است زیرا رأی ندادن آنها دردی را دوا نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است که صلاحیت ۲ نامزد برای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha