آرامشی برای تعقل در انتخاب اصلح

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبر: 85402034
آرامشی برای تعقل در انتخاب اصلح

خرم‌آباد - ایرنا - زمان رسمی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان آمده و اکنون مجال اندیشیدن بر اساس آگاهی و تعقل برای انتخاب اصلح فرا رسیده است.

به گزارش ایرنا پس از گذشته یک هفته تبلیغات رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تکاپویی پر هیجان و و سرشار از شور و شعف برای رقم زدن چهار سال سرنوشت ساز در این مرز و بوم اکنون آرامشی سرشار از امید لرستان را فرا گرفته است.

طی هفته گذشته تمامی اقشار این استان پیر و جوان با شعور سیاسی و تحرکات پرنشاط فضای لرستان را به میدانی پرجنب و جوش تبدیل کردند و کاندیداها و داوطلبان آنان با وجود تعدد نامزدها سعی در معرفی هر چه بیشتر و جمع آوری آرای حداکثری داشتند که اکنون بعد از فروکش کردن هیجان های دیواری، خیابانی و فضای مجازی، حالا سکوتی آشنا و شبیه به همه روزهای دیگر حاکم شده است تا آرامش همراه با تاملی برای میدان انتخاب باشد.

جمع ها و همایش هایی همراه با پخش آهنگ های شاد و هیجان آور این روزها به اوج خود رسیده بود، جمعیت قابل توجهی از مردم را در این ایام پایانی سال گرد ستادهای انتخاباتی جمع کرد و جشن شعور والای سیاسی این ملت پیش از عید نوروز برپا شود.

اکنون فضای متفاوت سیمای شهر به رنگ و رخ یک هفته پیش بازگشته و در نهایت آرامش گویی ضرباهنگی از تعقل و انتخاب جاری است تا در روز آینده این همه تکاپو به بار نشیند و کاندیداهای بیرون آمده از صندوق های رای روزگاری خوش و پرامید را برای این ملت رقم بزنند.

فضای مجازی که حالا کارزاری پر مخاطب در زندگی همگان است بازتاب دهنده گسترده ای از این تکاپوها و واقعیت های تبلیغاتی بود و همچنان مخاطبان در جنبشی زیرپوستی میان گروه ها و کانال ها فعالیت های انتخاباتی را می پرورانند.

اما از خیابان های اصلی که عبور می کردی آنچه که بیشتر از همه نظرها را در این ایام به خود جلب کرد تشابه شعارها و سخنرانی ها بود که این بدان معناست مشکلات و معضلات این استان همیشه در صحنه، اکنون هویدا شده است و همه داوطلبان به خوبی می دانند که اشتغال و رفع اسیب های اجتماعی، فعال شدن واحدهای راکد و نیمه فعال، حق آبه و سدهای منتظر توجه و اعتبارات، گردشگری بالفعل نشده لرستان همه و همه قابلیت های این استان مغفول و در انتظار تصمیم گیری های درست و پیگیری های راسخانه است.

حال مجال انتخاب و تعقل فرا رسیده است تا به دور از هیجانات قومی و طایفه ای که آسیبی گریبانگر این واقعه مهم سیاسی لرستان است مردم این دیار با آگاهی و تعقل در آرامش حاکم شده دست به انتخابی سرنوشت ساز بزنند و فرزندانی توانمند و مردمی را به میدان بزرگ تصمیم سازی ایران اسلامی راهی کنند تا بتوانند ثمره زحمات و تکاپوی این ایام را به خوبی در زندگی روزمره خود نظاره گر باشند.

بارها از محرومیت لرستان و عقب ماندن از قطار توسعه به دلیل عدم مطالبه گری و ناکارآمدی مدیران گفته شده و حال که یک بار دیگر این مجال در سایه نظام مقتدر جمهوری اسلامی برای مردم ایجاد شده شایسته است تا مردمان همیشه در صحنه؛ در میدان انتخاب دلیری به خرج دهند و با جراحی روش های سنتی انتخاباتی به دور از هر گونه تعصب و هیجان طایفه ای و فامیلی اصلح ترین فرزندان این دیار را سکان دار رای مردم در مجلس شورای اسلامی کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۲۷۵کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha